BYD Tang 2.0T (505 Hp) Plug-in Hybrid 4WD DCT
- Τύπος καυσίμου Plug-In Hybrid
- Κατανάλωση 2.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
- ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Χαρακτηριστικά BYD Tang 2.0T (505 Hp) Plug-in Hybrid 4WD DCT
- Καύσιμο Plug-In Hybrid
- Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο
- Μετάδοση Τετρακίνητο (4x4)
- Κινητήρας 2.0T (505 Hp) Plug-in Hybrid 4WD DCT
- Κατανάλωση 2.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
- Θέσεις 5
- Εκπομπές CO2 (WLTP) -
Κινητήρας | 2.0T (505 Hp) Plug-in Hybrid 4WD DCT |
Γενιά | Tang I |
Έναρξη παραγωγής | 2015 |
Λήξη παραγωγής | 2018 |
Σύστημα μετάδοσης | PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα) |
Κωδικός κινητήρα | BYD487ZQA |
Τοποθέτηση κινητήρα | Εμπρός, εγκάρσια |
Κυβικά εκατοστά | 1991 cc |
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός |
Σύστημα υπερτροφοδότησης | Τούρμπο |
Σύστημα βαλβίδων | - |
Διάταξη κινητήρα | σε σειρά |
Αριθμός κυλίνδρων | 4 |
Διάμετρος κυλίνδρου | - |
Διαδρομή κυλίνδρου | - |
Συμπίεση | - |
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα | - |
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα | |
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο | 4 |
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού | - |
Τύπος καυσίμου | Plug-In Hybrid |
Μέγιστη ισχύς | 205 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | 5500 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή | 320 Nm |
Στροφές ανά λεπτό | 1750-4500 σ.α.λ |
Μέγιστη ισχύ | 150 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | 250 Nm |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | 150 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Τελική ταχύτητα | 180 χλμ/ώρα |
Επιτάχυνση 0-100 | 4.9 δλ. |
Επιτάχυνση 0-200 | - |
Επιτάχυνση 0-300 | - |
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP) | 2.4 |
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP) | 2.5 |
Μέση κατανάλωση (WLTP) | 2.4 |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | - |
Προδιαγραφές Καυσαερίων | China V |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 53 λίτρα |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) | - |
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή) | - |
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή) | - |
Ηλεκτρική αυτονομία | - |
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Πίσω σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός σύστημα πέδησης | Αεριζόμενα δισκόφρενα |
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων | - |
Πάχος εμπρός δισκόφρενων | - |
Πίσω σύστημα πέδησης | Δισκόφρενα |
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων | - |
Πάχος πίσω δισκόφρενων | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα | - |
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας | ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Μέγεθος ελαστικών | 235/55 R18 |
Μέγεθος τροχών | 18 |
Θέσεις | 5 |
Πόρτες | 5 |
Μήκος | 4815 |
Πλάτος | 1855 |
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες | - |
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες | - |
Ύψος | 1720 |
Αεροδυναμικός συντελεστής | - |
Μεταξόνιο | 2720 |
Εμπρός πρόβολος | - |
Πίσω πρόβολος | - |
Εμπρός ίχνος | - |
Πίσω ίχνος | - |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη | 1084 |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη | 2398 |
Κίνηση | Τετρακίνητο (4x4) |
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων | 6 |
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων | DCT |
Σύστημα διεύθυνσης | Κρεμαγιέρα |
Σύστημα τιμονιού | Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Κύκλος στροφής τιμονιού | - |
Βάρος χωρίς επιβάτες | 2220 |
Μέγιστο βάρος | - |
Μέγιστο βάρος οροφής | - |
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα | - |
Ανταγωνιστές
Τιμοκατάλογος BYD Tang
Έτος
Κινητήρας
Τιμή
2015 - 2018
BYD Tang 2.0T (505 Hp) Plug-in Hybrid 4WD DCT
-
Έξτρα Πληροφορίες
- Crash Test -
- Adult Occupant -
- Child Occupance -
- Vulnerable Road Users -
- Safety Assist -