BYD Tang DM-i 1.5Ti (336 Hp) Plug-in Hybrid CVT
- Τύπος καυσίμου Plug-In Hybrid
- Κατανάλωση 5.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
- ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Χαρακτηριστικά BYD Tang DM-i 1.5Ti (336 Hp) Plug-in Hybrid CVT
- Καύσιμο Plug-In Hybrid
- Μετάδοση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
- Κινητήρας DM-i 1.5Ti (336 Hp) Plug-in Hybrid CVT
- Κατανάλωση 5.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
- Θέσεις 6-7
- Εκπομπές CO2 (WLTP) -
Κινητήρας | DM-i 1.5Ti (336 Hp) Plug-in Hybrid CVT |
Γενιά | Tang II (facelift 2021) |
Έναρξη παραγωγής | 2021 |
Λήξη παραγωγής | - |
Σύστημα μετάδοσης | PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα) |
Κωδικός κινητήρα | Xiaoyun/BYD476ZQC |
Τοποθέτηση κινητήρα | Εμπρός, εγκάρσια |
Κυβικά εκατοστά | 1497 cc |
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός |
Σύστημα υπερτροφοδότησης | Τούρμπο |
Σύστημα βαλβίδων | VVT |
Διάταξη κινητήρα | σε σειρά |
Αριθμός κυλίνδρων | 4 |
Διάμετρος κυλίνδρου | - |
Διαδρομή κυλίνδρου | - |
Συμπίεση | - |
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα | 3.7 λίτρα |
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα | 0W-20 / ACEA C5 |
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο | 4 |
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού | 8.5 λίτρα |
Τύπος καυσίμου | Plug-In Hybrid |
Μέγιστη ισχύς | 139 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | 231 Nm |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | 197 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | 316 Nm |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Τελική ταχύτητα | - |
Επιτάχυνση 0-100 | 8.7 δλ. |
Επιτάχυνση 0-200 | - |
Επιτάχυνση 0-300 | - |
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP) | 0 |
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP) | 0 |
Μέση κατανάλωση (WLTP) | 5.3 |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | - |
Προδιαγραφές Καυσαερίων | - |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 53 λίτρα |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) | - |
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή) | 9.98 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή) | - |
Ηλεκτρική αυτονομία | 52 |
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Πίσω σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός σύστημα πέδησης | Αεριζόμενα δισκόφρενα |
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων | - |
Πάχος εμπρός δισκόφρενων | - |
Πίσω σύστημα πέδησης | Δισκόφρενα |
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων | - |
Πάχος πίσω δισκόφρενων | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα | - |
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας | ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Μέγεθος ελαστικών | 245/45 R20 |
Μέγεθος τροχών | 20 |
Θέσεις | 6-7 |
Πόρτες | 5 |
Μήκος | 4870 |
Πλάτος | 1950 |
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες | - |
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες | - |
Ύψος | 1725 |
Αεροδυναμικός συντελεστής | - |
Μεταξόνιο | 2820 |
Εμπρός πρόβολος | - |
Πίσω πρόβολος | - |
Εμπρός ίχνος | 1650 |
Πίσω ίχνος | 1630 |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη | - |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη | - |
Κίνηση | Κίνηση στους εμπρός τροχούς |
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων | CVT |
Σύστημα διεύθυνσης | Κρεμαγιέρα |
Σύστημα τιμονιού | Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Κύκλος στροφής τιμονιού | 11.8 |
Βάρος χωρίς επιβάτες | |
Μέγιστο βάρος | - |
Μέγιστο βάρος οροφής | - |
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα | - |
Ανταγωνιστές
Τιμοκατάλογος BYD Tang
Έτος
Κινητήρας
Τιμή
2021 -
BYD Tang DM 2.0TI (437 Hp) Plug-in Hybrid AWD Automatic
-
2021 -
BYD Tang DM 2.0TI (586 Hp) Plug-in Hybrid AWD Genesis Automatic
-
2021 -
BYD Tang DM-i 1.5Ti (336 Hp) Plug-in Hybrid CVT
-
2021 -
BYD Tang DM-i 1.5Ti (357 Hp) Plug-in Hybrid CVT
-
2022 -
BYD Tang EV 86.4 kWh (517 Hp) AWD
-
2022 -
BYD Tang EV 90.3 kWh (228 Hp)
-
2022 -
BYD Tang EV 108.8 kWh (245 Hp)
-
2022 -
BYD Tang EV 108.8 kWh (517 Hp) AWD
-
2022 -
BYD Tang DM-p 1.5Ti (629 Hp) Plug-in Hybrid AWD EHS
-
2021 -
BYD Tang DM 2.0TI (586 Hp) Plug-in Hybrid AWD Honor Automatic
-
Έξτρα Πληροφορίες
- Crash Test -
- Adult Occupant -
- Child Occupance -
- Vulnerable Road Users -
- Safety Assist -