Kia Niro e-Niro 42 kWh (136 Hp)
- Τύπος καυσίμου Ηλεκτρικό
- Κατανάλωση 15.3 KWh/ 100 χιλιόμετρα
- ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Χαρακτηριστικά Kia Niro e-Niro 42 kWh (136 Hp)
- Καύσιμο Ηλεκτρικό
- Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο
- Μετάδοση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
- Κινητήρας e-Niro 42 kWh (136 Hp)
- Κατανάλωση 15.3 KWh/ 100 χιλιόμετρα
- Θέσεις 5
- Εκπομπές CO2 (WLTP) -
Κινητήρας | e-Niro 42 kWh (136 Hp) |
Γενιά | Niro I (facelift 2019) |
Έναρξη παραγωγής | 2018 |
Λήξη παραγωγής | 2022 |
Κωδικός κινητήρα | - |
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα | Εμπρός άξονας, εγκάρσια |
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα | - |
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα | - |
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα | - |
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα | 136 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό πρώτου ηλεκτροκινητήρα | 2600-8000 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα | 395 Nm |
Στροφές ανά λεπτό πρώτου ηλεκτροκινητήρα | 0-2400 σ.α.λ |
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα | - |
Στροφές ανά λεπτό δεύτερου ηλεκτροκινητήρα | - |
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα | - |
Στροφές ανά λεπτό δεύτερου ηλεκτροκινητήρα | - |
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Στροφές ανά λεπτό τρίτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Στροφές ανά λεπτό τρίτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Στροφές ανά λεπτό τέταρτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Στροφές ανά λεπτό τέταρτου ηλεκτροκινητήρα | - |
Συνολική ιπποδύναμη | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Τελική ταχύτητα | 155 χλμ/ώρα |
Επιτάχυνση 0-100 | 9.8 δλ. |
Επιτάχυνση 0-200 | - |
Επιτάχυνση 0-300 | - |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) | 15.3 Kwh/100 χλμ. |
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή) | 42 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή) | 39.2 |
Ηλεκτρική αυτονομία | 289 |
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο |
Πίσω σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή |
Εμπρός σύστημα πέδησης | Αεριζόμενα δισκόφρενα |
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων | 305 |
Πάχος εμπρός δισκόφρενων | 25 |
Πίσω σύστημα πέδησης | Δισκόφρενα |
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων | 300 |
Πάχος πίσω δισκόφρενων | 10 |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα | - |
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας | ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Μέγεθος ελαστικών | 215/55 R17 |
Μέγεθος τροχών | 7J x 17 |
Θέσεις | 5 |
Πόρτες | 5 |
Μήκος | 4375 |
Πλάτος | 1805 |
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες | - |
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες | - |
Ύψος | 1570 |
Αεροδυναμικός συντελεστής | 0.29 |
Μεταξόνιο | 2700 |
Εμπρός πρόβολος | 885 |
Πίσω πρόβολος | 790 |
Εμπρός ίχνος | 1576 |
Πίσω ίχνος | 1585 |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη | 451 |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη | 1405 |
Κίνηση | Κίνηση στους εμπρός τροχούς |
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων | 1 |
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων | - |
Σύστημα διεύθυνσης | Κρεμαγιέρα |
Σύστημα τιμονιού | Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Κύκλος στροφής τιμονιού | 10.6 |
Βάρος χωρίς επιβάτες | 1592-1646 |
Μέγιστο βάρος | 2080 |
Μέγιστο βάρος οροφής | 100 |
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα | - |
Ανταγωνιστές
Τιμοκατάλογος Kia Niro
Έτος
Κινητήρας
Τιμή
2018 - 2022
Kia Niro e-Niro 67 kWh (204 Hp)
-
2018 - 2022
Kia Niro e-Niro 42 kWh (136 Hp)
-
2019 - 2022
Kia Niro 1.6 GDI (141 Hp) Hybrid DCT
-
2019 - 2022
Kia Niro 1.6 GDI (141 Hp) Plug-in Hybrid DCT
-
Έξτρα Πληροφορίες
- Crash Test -
- Adult Occupant -
- Child Occupance -
- Vulnerable Road Users -
- Safety Assist -