Honda CR-V 2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT
- Τύπος καυσίμου Plug-In Hybrid
- Κατανάλωση 0.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
- ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Χαρακτηριστικά Honda CR-V 2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT
- Καύσιμο Plug-In Hybrid
- Μετάδοση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
- Κινητήρας 2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT
- Κατανάλωση 0.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
- Θέσεις 5
- Εκπομπές CO2 (WLTP) 18 γρ/χλμ.
Κινητήρας | 2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT |
Γενιά | CR-V VI |
Έναρξη παραγωγής | 2023 |
Λήξη παραγωγής | - |
Σύστημα μετάδοσης | PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα) |
Κωδικός κινητήρα | LFB16 |
Τοποθέτηση κινητήρα | Εμπρός, εγκάρσια |
Κυβικά εκατοστά | 1993 cc |
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός |
Σύστημα υπερτροφοδότησης | Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας) |
Σύστημα βαλβίδων | DOHC,Dual-VTC |
Διάταξη κινητήρα | σε σειρά |
Αριθμός κυλίνδρων | 4 |
Διάμετρος κυλίνδρου | 81 χιλιοστά |
Διαδρομή κυλίνδρου | 96.7 χιλιοστά |
Συμπίεση | 13.9 |
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα | - |
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα | |
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο | 4 |
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού | - |
Τύπος καυσίμου | Plug-In Hybrid |
Μέγιστη ισχύς | 148 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | 6100 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή | 189 Nm |
Στροφές ανά λεπτό | 4500 σ.α.λ |
Μέγιστη ισχύ | 184 ίπποι |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | 335 Nm |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ισχύ | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Στροφές ανά λεπτό | - |
Τελική ταχύτητα | 195 χλμ/ώρα |
Επιτάχυνση 0-100 | 9.4 δλ. |
Επιτάχυνση 0-200 | - |
Επιτάχυνση 0-300 | - |
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP) | 0 |
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP) | 0 |
Μέση κατανάλωση (WLTP) | 0.8 |
Εκπομπές CO2 (WLTP) | 18 γρ/χλμ. |
Προδιαγραφές Καυσαερίων | Euro 6d |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 46 λίτρα |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) | 15.5-15.6 Kwh/100 χλμ. |
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή) | 17.7 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή) | - |
Ηλεκτρική αυτονομία | 81-82 |
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Πίσω σύστημα αναρτήσεων | Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός σύστημα πέδησης | Αεριζόμενα δισκόφρενα |
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων | - |
Πάχος εμπρός δισκόφρενων | - |
Πίσω σύστημα πέδησης | Δισκόφρενα |
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων | - |
Πάχος πίσω δισκόφρενων | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα | - |
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα | - |
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας | ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Μέγεθος ελαστικών | 235/60 R18 |
Μέγεθος τροχών | 18 |
Θέσεις | 5 |
Πόρτες | 5 |
Μήκος | 4706 |
Πλάτος | 1866 |
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες | 1942 |
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες | 2152 |
Ύψος | 1673 |
Αεροδυναμικός συντελεστής | - |
Μεταξόνιο | 2701 |
Εμπρός πρόβολος | - |
Πίσω πρόβολος | - |
Εμπρός ίχνος | 1612 |
Πίσω ίχνος | 1632 |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη | 617 |
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη | 1710 |
Κίνηση | Κίνηση στους εμπρός τροχούς |
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων | e-CVT |
Σύστημα διεύθυνσης | Κρεμαγιέρα |
Σύστημα τιμονιού | Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Κύκλος στροφής τιμονιού | 11.4 |
Βάρος χωρίς επιβάτες | 1916-1920 |
Μέγιστο βάρος | 2430 |
Μέγιστο βάρος οροφής | 83 |
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου | 100 |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα | - |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα | 1500 |
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα | 600 |
Ανταγωνιστές
Τιμοκατάλογος Honda CR-V
Έτος
Κινητήρας
Τιμή
2022 -
Honda CR-V 1.5i (190 Hp) AWD CVT
-
2022 -
Honda CR-V 2.0i (204 Hp) Hybrid AWD-i e-CVT
-
2023 -
Honda CR-V 2.0L (184 Hp) Plug-in Hybrid e-CVT (China)
-
2022 -
Honda CR-V 2.0i (204 Hp) Hybrid e-CVT
-
2023 -
Honda CR-V 2.0 i-MMD (184 Hp) e:HEV e-CVT
-
2023 -
Honda CR-V 2.0 i-MMD (184 Hp) e:HEV 4WD e-CVT
-
2023 -
Honda CR-V 2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT
-
Έξτρα Πληροφορίες
- Crash Test -
- Adult Occupant -
- Child Occupance -
- Vulnerable Road Users -
- Safety Assist -