Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Buick
Enclave I (facelift 2013)
3.6 V6 (288 Hp) Automatic

Buick Enclave 3.6 V6 (288 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

13.8 / 9.8

Θέσεις

7-8

Ιπποδύναμη

288 ίπποι

Buick
Enclave I (facelift 2013)
3.6 V6 (288 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

3.6 V6 (288 Hp) Automatic

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

7-8

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

3.6 V6 (288 Hp) Automatic

Γενιά

Enclave I (facelift 2013)

Έναρξη παραγωγής

2013

Λήξη παραγωγής

2017

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

LLT

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

3564 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,VVT

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

94 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.6 χιλιοστά

Συμπίεση

11.3

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / GM dexos1

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

11.3 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

288 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6300 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3400 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

366 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

13.8 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

9.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

83.3 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

325

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

29

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

331

Πάχος πίσω δισκόφρενων

20

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

255/55 R20

Μέγεθος τροχών

7.5J x 20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

7-8

Πόρτες

5

Μήκος

5127

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2006

Ύψος

1785-1822

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3021

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1709

Πίσω ίχνος

1704

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

660

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

3263

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Hydra-Matic

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.3

Βάρος χωρίς επιβάτες

2108

Μέγιστο βάρος

2908

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

194

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Nissan
Juke I
Nismo 1.6 DIG-T (200 Hp) ALL-MODE Xtronic-CVT-M7

Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T (200 Hp) ALL-MODE Xtronic-CVT-M7

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

9.8 / 6

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

200 ίπποι

Nissan
Juke I
Nismo 1.6 DIG-T (200 Hp) ALL-MODE Xtronic-CVT-M7

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

Nismo 1.6 DIG-T (200 Hp) ALL-MODE Xtronic-CVT-M7

Κατανάλωση

7.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

169 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

Nismo 1.6 DIG-T (200 Hp) ALL-MODE Xtronic-CVT-M7

Γενιά

Juke I

Έναρξη παραγωγής

2013

Λήξη παραγωγής

2014

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

MR16DDT

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1618 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

SOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

79.7 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

81.1 χιλιοστά

Συμπίεση

9.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.4 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / ACEA A5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

8.1 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

200 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2400-4800 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

250 Nm

Τελική ταχύτητα

200 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

8.2 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

9.8 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

7.4 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

169 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

50 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/45 R18

Μέγεθος τροχών

7J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4135

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1974

Ύψος

1565

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2530

Εμπρός πρόβολος

855

Πίσω πρόβολος

750

Εμπρός ίχνος

1525-1540

Πίσω ίχνος

1525-1535

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

207

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

786

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Xtronic-CVT-M7

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.7

Βάρος χωρίς επιβάτες

1455-1475

Μέγιστο βάρος

1846

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

728

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

165

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-