Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Bollinger
B1 (Prototype)
60 kWh (360 Hp) AWD

Bollinger B1 60 kWh (360 Hp) AWD

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

31.1 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

-

Bollinger
B1 (Prototype)
60 kWh (360 Hp) AWD

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

60 kWh (360 Hp) AWD

Κατανάλωση

31.1 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

60 kWh (360 Hp) AWD

Γενιά

B1 (Prototype)

Έναρξη παραγωγής

2017

Λήξη παραγωγής

2017

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

204 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

31.1 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

60

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

193

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

υδρο-πνευματικό στοιχείο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

υδροπνευματικό στοιχείο

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

298

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

298

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

285/70 R17

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

3

Μήκος

3810

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1867

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2667

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1727

Πίσω ίχνος

1727

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2294

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1769

Μέγιστο βάρος

4536

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

394

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

56

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

53

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

33

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Peugeot
2008 II
e-2008 50 kWh (136 Hp)

Peugeot 2008 e-2008 50 kWh (136 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

15.7-16.1 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Peugeot
2008 II
e-2008 50 kWh (136 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

e-2008 50 kWh (136 Hp)

Κατανάλωση

15.7-16.1 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

e-2008 50 kWh (136 Hp)

Γενιά

2008 II

Έναρξη παραγωγής

2020

Λήξη παραγωγής

2023

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

150 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

136 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

260 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

15.7-16.1 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

50

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

46

Ηλεκτρική αυτονομία

330-342

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ελαστικός δόκος

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

283

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

26

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

249

Πάχος πίσω δισκόφρενων

10

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/55 R18

Μέγεθος τροχών

7J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4300

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1815

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1987

Ύψος

1550

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2605

Εμπρός πρόβολος

870

Πίσω πρόβολος

825

Εμπρός ίχνος

1540

Πίσω ίχνος

1540

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

405

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1467

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.4

Βάρος χωρίς επιβάτες

1548

Μέγιστο βάρος

2030

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-