Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Volvo
XC40 (facelift 2022)
Recharge 69 kWh (231 Hp)

Volvo XC40 Recharge 69 kWh (231 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

18.7-19.7 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Volvo
XC40 (facelift 2022)
Recharge 69 kWh (231 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

Recharge 69 kWh (231 Hp)

Κατανάλωση

18.7-19.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

Recharge 69 kWh (231 Hp)

Γενιά

XC40 (facelift 2022)

Έναρξη παραγωγής

2022

Λήξη παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

160 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

231 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

330 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

18.7-19.7 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

69

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

67

Ηλεκτρική αυτονομία

400-423

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

296

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

25

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

280

Πάχος πίσω δισκόφρενων

12

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

36 μέτρα

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4440

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1910

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2034

Ύψος

1647

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2702

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1601

Πίσω ίχνος

1610-1615

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

419

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1295

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.8

Βάρος χωρίς επιβάτες

2030

Μέγιστο βάρος

2480

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

175

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

20

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

26.4

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

16.2

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

450

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Peugeot
3008 III (Phase I, 2023)
e-3008 73 kWh (326 Hp) Dual Motor AWD

Peugeot 3008 e-3008 73 kWh (326 Hp) Dual Motor AWD

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

13.9 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Peugeot
3008 III (Phase I, 2023)
e-3008 73 kWh (326 Hp) Dual Motor AWD

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

e-3008 73 kWh (326 Hp) Dual Motor AWD

Κατανάλωση

13.9 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

e-3008 73 kWh (326 Hp) Dual Motor AWD

Γενιά

3008 III (Phase I, 2023)

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

6.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

213 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

343 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

113 ίπποι

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

166 Nm

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

13.9 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

73

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

525

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Σπειροειδές ελατήριο, Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

365

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

37

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

356

Πάχος πίσω δισκόφρενων

26

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/50 R20

Μέγεθος τροχών

20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4542

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1641

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2739

Εμπρός πρόβολος

940

Πίσω πρόβολος

863

Εμπρός ίχνος

1630

Πίσω ίχνος

1636

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

470

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

2199

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

198

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-