Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Volvo
S60 III
Polestar 2.0 T8 Twin Engine (318 Hp) Plug-in Hybrid AWD Geartronic
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
318 ίπποι
Volvo
S60 III
Polestar 2.0 T8 Twin Engine (318 Hp) Plug-in Hybrid AWD Geartronic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
Polestar 2.0 T8 Twin Engine (318 Hp) Plug-in Hybrid AWD Geartronic
Κατανάλωση
1.9-2.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
44-54 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
Polestar 2.0 T8 Twin Engine (318 Hp) Plug-in Hybrid AWD Geartronic
Γενιά
S60 III
Έναρξη παραγωγής
2019
Λήξη παραγωγής
2021
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
B4204T48
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1969 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο / Κομπρέσορας, Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
82 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
93.2 χιλιοστά
Συμπίεση
10.3
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / VCC RBS0-2AE
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
4.4 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
2.15
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
11.6
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
48-51
Εκπομπές CO2 (WLTP)
44-54 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-Temp
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
60 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Εγκάρσιος σταθεροποιητής , ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
345
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
30
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
320
Πάχος πίσω δισκόφρενων
20
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
35 μέτρα
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/40 R19
Μέγεθος τροχών
8J x 19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4761
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1916
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2040
Ύψος
1431
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2872
Εμπρός πρόβολος
848
Πίσω πρόβολος
1041
Εμπρός ίχνος
1600
Πίσω ίχνος
1600
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
390
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
8
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Geartronic
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.7
Βάρος χωρίς επιβάτες
1979
Μέγιστο βάρος
2500
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
142
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Ford
Fusion II
2.0 (188 Hp) Energi Plug-in Hybrid eCVT
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
141 ίπποι
Ford
Fusion II
2.0 (188 Hp) Energi Plug-in Hybrid eCVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.0 (188 Hp) Energi Plug-in Hybrid eCVT
Κατανάλωση
6.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 (188 Hp) Energi Plug-in Hybrid eCVT
Γενιά
Fusion II
Έναρξη παραγωγής
2013
Λήξη παραγωγής
2016
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1999 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
87.55 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
83.1 χιλιοστά
Συμπίεση
12.3
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.3 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-20 / Ford WSS-M2C945-A
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.3 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
164 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
6.2
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
23.8 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
7.6
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
33.8
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
AT-PZEV
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
53 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
278
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
25
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
280
Πάχος πίσω δισκόφρενων
11
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/50 R17
Μέγεθος τροχών
7.5J x 17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4872
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1473
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2850
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1582
Πίσω ίχνος
1575
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
232
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
eCVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1775
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-