Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
C-HR II
2.0 (198 Hp) Hybrid e-CVT
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
152 ίπποι
Toyota
C-HR II
2.0 (198 Hp) Hybrid e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.0 (198 Hp) Hybrid e-CVT
Κατανάλωση
4.6-5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
107-111 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 (198 Hp) Hybrid e-CVT
Γενιά
C-HR II
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
M20A-FXS
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1987 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,VVT-i,VVT-iE
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
80.5 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
97.5 χιλιοστά
Συμπίεση
14
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.2 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-16 / ILSAC GF-6B
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
6.1 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
152 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4400-5200 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
190 Nm
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8.1 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
4.8 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
4.08
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
107-111 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6 AP
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
43 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4360
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1570
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2640
Εμπρός πρόβολος
915
Πίσω πρόβολος
805
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
eCVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Nissan
X-Trail III (T32, facelift 2017)
1.7 dCi (150 Hp) 4x4i 7 Seat
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
6.5 / 5.35
Θέσεις
7
Ιπποδύναμη
150 ίπποι
Nissan
X-Trail III (T32, facelift 2017)
1.7 dCi (150 Hp) 4x4i 7 Seat
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
1.7 dCi (150 Hp) 4x4i 7 Seat
Κατανάλωση
5.7-5.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
7
Εκπομπές CO2 (WLTP)
151-154 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.7 dCi (150 Hp) 4x4i 7 Seat
Γενιά
X-Trail III (T32, facelift 2017)
Έναρξη παραγωγής
2019
Λήξη παραγωγής
2020
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
R9N
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1749 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
80 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
87 χιλιοστά
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.9 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / ACEA C3
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.7 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
150 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1750 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
340 Nm
Τελική ταχύτητα
194 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
10.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.5 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
5.35 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.8 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
151-154 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-TEMP
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
60 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
17 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
225/55 R19
Μέγεθος τροχών
7.0J x 19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
7
Πόρτες
5
Μήκος
4690
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1700-1730
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2705
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1575-1585
Πίσω ίχνος
1575-1585
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
135
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1877
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
1790-1829
Μέγιστο βάρος
2360
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
210
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
18.5
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
26
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
21
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-