Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
Hilux Pick Up
3.0 D (91 Hp)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
91 ίπποι
Toyota
Hilux Pick Up
3.0 D (91 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
3.0 D (91 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
3.0 D (91 Hp)
Γενιά
Hilux Pick Up
Έναρξη παραγωγής
1997
Λήξη παραγωγής
2004
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
5L
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2975 cc
Τροφοδοσία
Πετρέλαιο - απλό σύστημα έγχυσης
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
OHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
22
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.8 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-30
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
91 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
4000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2400 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
191 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4690
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1650
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2850
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1410
Πίσω ίχνος
1420
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Ford
Ranger III Double Cab (facelift 2015)
2.2 TDCi (130 Hp)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
130 ίπποι
Ford
Ranger III Double Cab (facelift 2015)
2.2 TDCi (130 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
2.2 TDCi (130 Hp)
Κατανάλωση
7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
2.2 TDCi (130 Hp)
Γενιά
Ranger III Double Cab (facelift 2015)
Έναρξη παραγωγής
2015
Λήξη παραγωγής
2018
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2198 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
86 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
94.6 χιλιοστά
Συμπίεση
15.7
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
8.55 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / Ford WSS-M2C921-A
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
11.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
130 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3700 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1500-2500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
330 Nm
Τελική ταχύτητα
165 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
7 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
80 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
εξαρτόμενη ανάρτηση των δύο διαμήκων ημι-ελλειπτικών φύλλων σούστας
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
265/60 R18
Μέγεθος τροχών
18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
5277
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1815
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3220
Εμπρός πρόβολος
908
Πίσω πρόβολος
1149
Εμπρός ίχνος
1590
Πίσω ίχνος
1590
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1883
Μέγιστο βάρος
3200
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
232
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
28
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
28
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
25
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
32
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
600
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-