Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Suzuki
Fronx
1.0 Turbo Boosterjet (100 Hp) Mild Hybrid Automatic
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
100 ίπποι
Suzuki
Fronx
1.0 Turbo Boosterjet (100 Hp) Mild Hybrid Automatic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.0 Turbo Boosterjet (100 Hp) Mild Hybrid Automatic
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.0 Turbo Boosterjet (100 Hp) Mild Hybrid Automatic
Γενιά
Fronx
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
Boosterjet/K10C
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
998 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
3
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
100 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2000-4500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
148 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
37 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/60 R16
Μέγεθος τροχών
16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
3995
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1550
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2520
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
308
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
9.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
1055-1060
Μέγιστο βάρος
1480
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Lexus
RX V
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
6.4 / 6.9
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
185 ίπποι
Lexus
RX V
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Κατανάλωση
6.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Γενιά
RX V
Έναρξη παραγωγής
2022
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
A25A-FXS
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
2487 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,DualVVT-i
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
87.38 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
103.38 χιλιοστά
Συμπίεση
14
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-16 / ILSAC GF-6B
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
7.2 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
185 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4300-4500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
241 Nm
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.4 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.9 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
6.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
SULEV
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
65 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
340
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
27
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
340
Πάχος πίσω δισκόφρενων
18
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4890
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1710
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2850
Εμπρός πρόβολος
1080
Πίσω πρόβολος
960
Εμπρός ίχνος
1655
Πίσω ίχνος
1690
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
838
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1308
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
2021
Μέγιστο βάρος
2608
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
453
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
207
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
15
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
25
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-