Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
SsangYong
Rodius II (facelift 2018)
SV220 (178 Hp) Automatic
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
9.9 / 6.5
Θέσεις
7-11
Ιπποδύναμη
178 ίπποι
SsangYong
Rodius II (facelift 2018)
SV220 (178 Hp) Automatic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
SV220 (178 Hp) Automatic
Κατανάλωση
7.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
7-11
Εκπομπές CO2 (WLTP)
203 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
SV220 (178 Hp) Automatic
Γενιά
Rodius II (facelift 2018)
Έναρξη παραγωγής
2018
Λήξη παραγωγής
2023
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
D22DTR
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
2157 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
86.2 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
92.4 χιλιοστά
Συμπίεση
15.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / MB 229.51
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
178 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
4000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1400-2800 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
400 Nm
Τελική ταχύτητα
187 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
9.9 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
7.8 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
203 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
7-11
Πόρτες
5
Μήκος
5130
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1815-1850
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3000
Εμπρός πρόβολος
975
Πίσω πρόβολος
1155
Εμπρός ίχνος
1610
Πίσω ίχνος
1620
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
7
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
2100-2159
Μέγιστο βάρος
2820
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
182
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
200
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
19.4
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
18.6
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
18.9
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Toyota
Innova I
2.5 D-4D (102 Hp)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
6
Ιπποδύναμη
102 ίπποι
Toyota
Innova I
2.5 D-4D (102 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
2.5 D-4D (102 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
6
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
2.5 D-4D (102 Hp)
Γενιά
Innova I
Έναρξη παραγωγής
2004
Λήξη παραγωγής
2008
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
2KD-FTV
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2494 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
92 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
93.8 χιλιοστά
Συμπίεση
18.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.9 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / ACEA B1
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
7.7 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
102 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
260 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
6
Πόρτες
5
Μήκος
4555
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1750
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2750
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1665
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-