Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Smart
#3
66 kWh (272 Hp) BEV

Smart #3 66 kWh (272 Hp) BEV

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

-

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Smart
#3
66 kWh (272 Hp) BEV

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

66 kWh (272 Hp) BEV

Κατανάλωση

KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

66 kWh (272 Hp) BEV

Γενιά

#3

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.8 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

272 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

343 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

66

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

435-455

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

-

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

-

Εμπρός σύστημα πέδησης

-

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

-

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/45 R19

Μέγεθος τροχών

19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4400

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1556

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2785

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

370

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1160

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1780-1810

Μέγιστο βάρος

2260

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Mercedes-Benz
GLS (X167)
GLS 580 EQ Boost V8 (489 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Mercedes-Benz GLS GLS 580 EQ Boost V8 (489 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

12.5 / 8.45

Θέσεις

7

Ιπποδύναμη

489 ίπποι

Mercedes-Benz
GLS (X167)
GLS 580 EQ Boost V8 (489 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

GLS 580 EQ Boost V8 (489 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Κατανάλωση

9.8-10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

7

Εκπομπές CO2 (WLTP)

223-229 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

GLS 580 EQ Boost V8 (489 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Γενιά

GLS (X167)

Έναρξη παραγωγής

2019

Λήξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

M176.980

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

3982 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

BiTurbo, Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

83 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92 χιλιοστά

Συμπίεση

10.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

9.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

15.7 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

489 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

-

Στροφές ανά λεπτό

2000-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

700 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.3 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

22 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

250 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

12.5 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

8.45 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

9.9 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

0.9

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

223-229 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

90 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

υδρο-πνευματικό στοιχείο , διπλά ψαλίδια , Ανάρτηση αέρα

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

υδροπνευματικό στοιχείο , Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

285/40 R23

Μέγεθος τροχών

9.5J x 23

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

7

Πόρτες

5

Μήκος

5207

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2157

Ύψος

1823-1838

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3135

Εμπρός πρόβολος

936

Πίσω πρόβολος

1136

Εμπρός ίχνος

1669

Πίσω ίχνος

1692

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

355

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2400

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

9

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

G-TRONIC

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.52

Βάρος χωρίς επιβάτες

2470

Μέγιστο βάρος

3250

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

200

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

215

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

21

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

23

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

20

Γωνία φυγής (μέγιστη)

21

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

15

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

16

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-