Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Peugeot
306 Break (7E)
1.9d (75 Hp)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
75 ίπποι
Peugeot
306 Break (7E)
1.9d (75 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.9d (75 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.9d (75 Hp)
Γενιά
306 Break (7E)
Έναρξη παραγωγής
1998
Λήξη παραγωγής
2002
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
DHVXUD9BSD
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-40 / PSA B71 2300
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
8 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
75 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4338
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1415
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2580
Εμπρός πρόβολος
815
Πίσω πρόβολος
943
Εμπρός ίχνος
1423-1433
Πίσω ίχνος
1424-1432
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Ford
Focus IV Wagon
1.5 EcoBlue (120 Hp)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
4.2 / 3.6
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
120 ίπποι
Ford
Focus IV Wagon
1.5 EcoBlue (120 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.5 EcoBlue (120 Hp)
Κατανάλωση
3.7-3.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
98-104 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.5 EcoBlue (120 Hp)
Γενιά
Focus IV Wagon
Έναρξη παραγωγής
2018
Λήξη παραγωγής
2021
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
ZTDB
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1500 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
75 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
84.8 χιλιοστά
Συμπίεση
16.4
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.2 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / Ford WSS-M2C952-A1
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
6.7 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
120 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1750-2250 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
300 Nm
Τελική ταχύτητα
194 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
10.3 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
4.2 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
3.6 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
3.8 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
98-104 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6 d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
47 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/40 R18
Μέγεθος τροχών
8J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4667
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1848
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
1979
Ύψος
1459-1469
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2700
Εμπρός πρόβολος
909
Πίσω πρόβολος
1059
Εμπρός ίχνος
1572
Πίσω ίχνος
1566
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
608
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1653
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11
Βάρος χωρίς επιβάτες
1338
Μέγιστο βάρος
1955
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
80
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
705
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
115
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
134
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-