Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi
TT Roadster (8N)
1.8 T (180 Hp) quattro

Audi TT 1.8 T (180 Hp) quattro

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

13.3 / 7.5

Θέσεις

2

Ιπποδύναμη

180 ίπποι

Audi
TT Roadster (8N)
1.8 T (180 Hp) quattro

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

1.8 T (180 Hp) quattro

Κατανάλωση

9.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

2

Εκπομπές CO2 (WLTP)

230 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.8 T (180 Hp) quattro

Γενιά

TT Roadster (8N)

Έναρξη παραγωγής

1998

Λήξη παραγωγής

2000

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

AJQ, APP, ATC, AUQ

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1781 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

81 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

86.4 χιλιοστά

Συμπίεση

9.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-40 / VW 502 00

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

5

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

7 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

180 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1950-5000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

235 Nm

Τελική ταχύτητα

220 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

13.3 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

7.5 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

9.6 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

230 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 2

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

62 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/60 R16

Μέγεθος τροχών

7J x 16

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

2

Πόρτες

2

Μήκος

4041

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1348

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2429

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1528

Πίσω ίχνος

1505

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

180

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

1430

Μέγιστο βάρος

1730

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Audi
A5 Cabriolet (8F7, facelift 2011)
2.0 TFSI (230 Hp) Multitronic

Audi A5 2.0 TFSI (230 Hp) Multitronic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

7.95 / 5.65

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

230 ίπποι

Audi
A5 Cabriolet (8F7, facelift 2011)
2.0 TFSI (230 Hp) Multitronic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.0 TFSI (230 Hp) Multitronic

Κατανάλωση

6.2-6.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

144-156 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 TFSI (230 Hp) Multitronic

Γενιά

A5 Cabriolet (8F7, facelift 2011)

Έναρξη παραγωγής

2015

Λήξη παραγωγής

2016

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

CNCE

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

1984 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

82.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92.8 χιλιοστά

Συμπίεση

9.6

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30, 0W-30 / VW 504 00

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

230 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

4700-6200 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1500-4500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

350 Nm

Τελική ταχύτητα

236 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.95 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.65 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.45 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

144-156 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

63 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητα σε τραπεζοειδή μοχλό

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/50 R17

Μέγεθος τροχών

7.5J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

2

Μήκος

4626

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2020

Ύψος

1383

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2751

Εμπρός πρόβολος

861

Πίσω πρόβολος

1014

Εμπρός ίχνος

1590

Πίσω ίχνος

1577

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

320

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

750

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Multitronic

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.4

Βάρος χωρίς επιβάτες

1660

Μέγιστο βάρος

2160

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

1700

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

1700

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-