Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Opel
Campo Double Cab
3.1 TD (109 Hp)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
109 ίπποι
Opel
Campo Double Cab
3.1 TD (109 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
3.1 TD (109 Hp)
Κατανάλωση
12.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
3.1 TD (109 Hp)
Γενιά
Campo Double Cab
Έναρξη παραγωγής
1992
Λήξη παραγωγής
2001
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
4JG2T
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
3059 cc
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-30, 15W-40 / API CD
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
9 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
109 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1900 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
255 Nm
Τελική ταχύτητα
155 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
16.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
12.1 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4980
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1710
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3025
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Isuzu
D-Max III Double Cab
1.9d (163 Hp) 4WD
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8.51 / 6.19
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
163 ίπποι
Isuzu
D-Max III Double Cab
1.9d (163 Hp) 4WD
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
1.9d (163 Hp) 4WD
Κατανάλωση
8.09-8.41 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
212-220 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.9d (163 Hp) 4WD
Γενιά
D-Max III Double Cab
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
RZ4E-TC
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
1898 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
80 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
94.4 χιλιοστά
Συμπίεση
15.9
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30, 5W-40, 10W-30, 10W-40 / API CJ-4, API CK-4
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
10.7 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
163 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2000-2500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
360 Nm
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
8.51 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.19 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
8.25 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
212-220 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-ISC-AO
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
76 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
265/60 R18
Μέγεθος τροχών
7.5J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
5265
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1790
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3125
Εμπρός πρόβολος
890
Πίσω πρόβολος
1250
Εμπρός ίχνος
1570
Πίσω ίχνος
1570
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
13
Βάρος χωρίς επιβάτες
2055-2075
Μέγιστο βάρος
3100
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
245
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-