Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi
Q7 (Typ 4M, facelift 2019)
55 TFSI e V6 (381 Hp) quattro tiptronic

Audi Q7 55 TFSI e V6 (381 Hp) quattro tiptronic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 / 0

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

340 ίπποι

Audi
Q7 (Typ 4M, facelift 2019)
55 TFSI e V6 (381 Hp) quattro tiptronic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Plug-In Hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

55 TFSI e V6 (381 Hp) quattro tiptronic

Κατανάλωση

3.1-3.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

71-87 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

55 TFSI e V6 (381 Hp) quattro tiptronic

Γενιά

Q7 (Typ 4M, facelift 2019)

Έναρξη παραγωγής

2019

Λήξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

DCBE

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

2995 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

84.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

89 χιλιοστά

Συμπίεση

11.2

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

7.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / VW 508 00

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Plug-In Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Τελική ταχύτητα

240 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0

Μέση κατανάλωση (WLTP)

3.5

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

21.9-22.4 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

17.3

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

39-43

Εκπομπές CO2 (WLTP)

71-87 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

285/35 R22

Μέγεθος τροχών

10J x 22

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

5063

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2212

Ύψος

1741

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2995

Εμπρός πρόβολος

977

Πίσω πρόβολος

1091

Εμπρός ίχνος

1679

Πίσω ίχνος

1690

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

650

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

8

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

tiptronic

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

2450

Μέγιστο βάρος

3145

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

115

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Honda
CR-V VI
2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT

Honda CR-V 2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 / 0

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

148 ίπποι

Honda
CR-V VI
2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Plug-In Hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT

Κατανάλωση

0.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

18 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 i-MMD (184 Hp) e:PHEV e-CVT

Γενιά

CR-V VI

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

LFB16

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1993 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,Dual-VTC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

81 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

96.7 χιλιοστά

Συμπίεση

13.9

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Plug-In Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Τελική ταχύτητα

195 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0.8

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

15.5-15.6 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

17.7

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

81-82

Εκπομπές CO2 (WLTP)

18 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

46 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/60 R18

Μέγεθος τροχών

18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4706

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1942

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2152

Ύψος

1673

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2701

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1612

Πίσω ίχνος

1632

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

617

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1710

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.4

Βάρος χωρίς επιβάτες

1916-1920

Μέγιστο βάρος

2430

Μέγιστο βάρος οροφής

83

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

100

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

600

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

153

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-