Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Munro
MK_1
Utility 61.2 kWh (295 Hp) 4WD

Munro MK_1 Utility 61.2 kWh (295 Hp) 4WD

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

27.6 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Munro
MK_1
Utility 61.2 kWh (295 Hp) 4WD

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

Utility 61.2 kWh (295 Hp) 4WD

Κατανάλωση

27.6 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

Utility 61.2 kWh (295 Hp) 4WD

Γενιά

MK_1

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Στη μέση, κατά μήκος

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

129 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

295 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

600 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

27.6 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

61.2

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

56.3

Ηλεκτρική αυτονομία

204

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Σπειροειδές ελατήριο, άκαμπτος άξονας

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

άκαμπτος άξονας, Σπειροειδές ελατήριο

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

16

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4590

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1860

Ύψος

2010

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3255

Εμπρός πρόβολος

90

Πίσω πρόβολος

382

Εμπρός ίχνος

1550

Πίσω ίχνος

1550

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

1069

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2594

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

2

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

-

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

13.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

2400

Μέγιστο βάρος

3500

Μέγιστο βάρος οροφής

200

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

250

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

480

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

84

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

51

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

148

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

45.6

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

800

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Mercedes-Benz
G-class Long (W463, facelift 2018)
G 350d (286 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Mercedes-Benz G-class G 350d (286 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

10.9 / 9.05

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

286 ίπποι

Mercedes-Benz
G-class Long (W463, facelift 2018)
G 350d (286 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

G 350d (286 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Κατανάλωση

9.6-9.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

252-259 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

G 350d (286 Hp) 4MATIC 9G-TRONIC

Γενιά

G-class Long (W463, facelift 2018)

Έναρξη παραγωγής

2018

Λήξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

OM656.929

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

2925 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

82 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92.4 χιλιοστά

Συμπίεση

15.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

9.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

286 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3400-4600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1200-3200 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

600 Nm

Τελική ταχύτητα

199 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

10.9 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

9.05 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

9.7 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

252-259 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

75 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

άκαμπτος άξονας

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

275/50 R20

Μέγεθος τροχών

8.5J x 20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4825

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2187

Ύψος

1969

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2890

Εμπρός πρόβολος

877

Πίσω πρόβολος

839

Εμπρός ίχνος

1638

Πίσω ίχνος

1638

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

667

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1941

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

9

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

G-TRONIC

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

13.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

2376

Μέγιστο βάρος

3150

Μέγιστο βάρος οροφής

150

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

140

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

241

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

30.9

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

29.9

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

25.7

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

45

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

700

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-