Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Audi
A6 Avant (4F,C6)
2.8 FSI V6 (210 Hp) Multitronic
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
12.8 / 6.5
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
210 ίπποι
Audi
A6 Avant (4F,C6)
2.8 FSI V6 (210 Hp) Multitronic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.8 FSI V6 (210 Hp) Multitronic
Κατανάλωση
8.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
209 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.8 FSI V6 (210 Hp) Multitronic
Γενιά
A6 Avant (4F,C6)
Έναρξη παραγωγής
2006
Λήξη παραγωγής
2008
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
BDX
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2773 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
84.5 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
82.4 χιλιοστά
Συμπίεση
12
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.2 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30, 0W-30 / VW 504 00
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
9.6 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
210 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5500-6800 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
3000-5000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
280 Nm
Τελική ταχύτητα
233 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
12.8 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
8.8 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
209 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 4
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
70 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητα σε τραπεζοειδή μοχλό
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
205/60 R16
Μέγεθος τροχών
7.5J x 16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4933
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1463
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2843
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1612
Πίσω ίχνος
1618
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
565
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1660
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Multitronic
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.9
Βάρος χωρίς επιβάτες
1640
Μέγιστο βάρος
2270
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
85
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
2000
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
2000
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Peugeot
405 I Break (15E, facelift 1992)
2.0 (121 Hp) 4x4
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
-
Ιπποδύναμη
121 ίπποι
Peugeot
405 I Break (15E, facelift 1992)
2.0 (121 Hp) 4x4
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
-
Κινητήρας
2.0 (121 Hp) 4x4
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 (121 Hp) 4x4
Γενιά
405 I Break (15E, facelift 1992)
Έναρξη παραγωγής
1992
Λήξη παραγωγής
1996
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
RFXXU10J2C
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.3 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-40, 15W-40 / API SG
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
7 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
121 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
-
Πόρτες
-
Μήκος
-
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
-
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
-
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
-
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-