Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes-Benz
E-class Coupe (C207, facelift 2013)
E 350 BlueTEC (252 Hp) 7G-TRONIC PLUS
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
6.9 / 4.75
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
252 ίπποι
Mercedes-Benz
E-class Coupe (C207, facelift 2013)
E 350 BlueTEC (252 Hp) 7G-TRONIC PLUS
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
E 350 BlueTEC (252 Hp) 7G-TRONIC PLUS
Κατανάλωση
5.6-5.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
150-143 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
E 350 BlueTEC (252 Hp) 7G-TRONIC PLUS
Γενιά
E-class Coupe (C207, facelift 2013)
Έναρξη παραγωγής
2013
Λήξη παραγωγής
2016
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
OM642.838
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2987 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
15.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
8 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
252 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1600-2400 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
620 Nm
Τελική ταχύτητα
250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
6.4 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.9 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
4.75 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.5 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
150-143 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
66 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/45 R17
Μέγεθος τροχών
17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
2
Μήκος
4703
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1397
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2760
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1538
Πίσω ίχνος
1541
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
450
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
7
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
G-TRONICPLUS
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.15
Βάρος χωρίς επιβάτες
1805
Μέγιστο βάρος
2255
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mercedes-Benz
CLA Coupe (C118, facelift 2023)
CLA 200d (150 Hp) 8G-DCT
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
150 ίπποι
Mercedes-Benz
CLA Coupe (C118, facelift 2023)
CLA 200d (150 Hp) 8G-DCT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
CLA 200d (150 Hp) 8G-DCT
Κατανάλωση
4.9-5.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
129-142 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
CLA 200d (150 Hp) 8G-DCT
Γενιά
CLA Coupe (C118, facelift 2023)
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
OM654
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1950 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
82 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
92.3 χιλιοστά
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
150 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3400 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή
320 Nm
Τελική ταχύτητα
226 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8.5 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.15 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
129-142 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
-
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
-
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
-
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
8
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
G-DCT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-