Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mercedes-Benz
CLS Shooting Brake (X218)
CLS 350 CDI V6 (265 Hp) 4MATIC

Mercedes-Benz CLS CLS 350 CDI V6 (265 Hp) 4MATIC

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

7.95 / 5.95

Θέσεις

4-5

Ιπποδύναμη

265 ίπποι

Mercedes-Benz
CLS Shooting Brake (X218)
CLS 350 CDI V6 (265 Hp) 4MATIC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

CLS 350 CDI V6 (265 Hp) 4MATIC

Κατανάλωση

6.7-6.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4-5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

176-174 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

CLS 350 CDI V6 (265 Hp) 4MATIC

Γενιά

CLS Shooting Brake (X218)

Έναρξη παραγωγής

2012

Λήξη παραγωγής

2014

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

OM642.858

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

2987 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

15.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

8 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.31

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

10.8 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

265 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3800 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1600-2400 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

620 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

6.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.95 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.95 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.65 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

176-174 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

59 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

245/45 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4-5

Πόρτες

5

Μήκος

4956

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1416

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2874

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1596

Πίσω ίχνος

1626

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

590

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1550

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

G-TRONICPLUS

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.27

Βάρος χωρίς επιβάτες

1970

Μέγιστο βάρος

2495

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Honda
Accord VIII (facelift 2011) Wagon
2.2 i-DTEC (150 Hp)

Honda Accord 2.2 i-DTEC (150 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.95 / 4.65

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Honda
Accord VIII (facelift 2011) Wagon
2.2 i-DTEC (150 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.2 i-DTEC (150 Hp)

Κατανάλωση

5.5-5.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

143-146 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.2 i-DTEC (150 Hp)

Γενιά

Accord VIII (facelift 2011) Wagon

Έναρξη παραγωγής

2011

Λήξη παραγωγής

2012

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

N22B1

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

2199 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

16.3

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-30, 5W-30 / ACEA C3, ACEA C2

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6.9 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

4000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2000-2750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

350 Nm

Τελική ταχύτητα

207 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

6.95 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.65 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.55 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

143-146 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

65 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/50 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4750

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1470

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2705

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

406

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1183

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.72

Βάρος χωρίς επιβάτες

1703

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-