Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
MG
4 EV
XPower 64 kWh (435 Hp) AWD
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
19 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
MG
4 EV
XPower 64 kWh (435 Hp) AWD
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
XPower 64 kWh (435 Hp) AWD
Κατανάλωση
19 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
XPower 64 kWh (435 Hp) AWD
Γενιά
4 EV
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
-
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
200 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
3.8 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
-
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
19 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
64
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
61.8
Ηλεκτρική αυτονομία
384.6
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
33.9 μέτρα
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4287
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2060
Ύψος
1516
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2705
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1553
Πίσω ίχνος
1559
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
363
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1165
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1800
Μέγιστο βάρος
2261
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Hyundai
i30 III (facelift 2020)
1.0 T-GDi (120 Hp) Mild Hybrid DCT
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 / 0
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
120 ίπποι
Hyundai
i30 III (facelift 2020)
1.0 T-GDi (120 Hp) Mild Hybrid DCT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.0 T-GDi (120 Hp) Mild Hybrid DCT
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.0 T-GDi (120 Hp) Mild Hybrid DCT
Γενιά
i30 III (facelift 2020)
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
KappaII/G3LC
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
998 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
3
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
3.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / ILSAC GF-6
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
6 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
120 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1500-4000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
172 Nm
Τελική ταχύτητα
196 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
EURO 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4340
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1455
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2650
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
395
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1301
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
7
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
DCT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1246
Μέγιστο βάρος
1830
Μέγιστο βάρος οροφής
80
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
300
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-