Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi
A5 Sportback (8TA, facelift 2011)
1.8 TFSI (144 Hp) Multitronic

Audi A5 1.8 TFSI (144 Hp) Multitronic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

7.4 / 5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

144 ίπποι

Audi
A5 Sportback (8TA, facelift 2011)
1.8 TFSI (144 Hp) Multitronic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.8 TFSI (144 Hp) Multitronic

Κατανάλωση

5.9-6.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

136-149 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.8 TFSI (144 Hp) Multitronic

Γενιά

A5 Sportback (8TA, facelift 2011)

Έναρξη παραγωγής

2014

Λήξη παραγωγής

2016

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

CJED

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

1798 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

82.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

84.1 χιλιοστά

Συμπίεση

9.6

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30, 0W-30 / VW 504 00

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

144 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3700-6200 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1300-3600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

280 Nm

Τελική ταχύτητα

210 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.4 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.5 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.15 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

136-149 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

63 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητα σε τραπεζοειδή μοχλό

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/50 R17

Μέγεθος τροχών

7.5J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4712

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2020

Ύψος

1391

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2810

Εμπρός πρόβολος

861

Πίσω πρόβολος

1041

Εμπρός ίχνος

1590

Πίσω ίχνος

1575

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

480

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

980

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Multitronic

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

1525

Μέγιστο βάρος

2075

Μέγιστο βάρος οροφής

90

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

1500

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

1500

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

DeSoto
Custom II Suburban
4.1 (116 Hp) Tip-Toe Shift

DeSoto Custom 4.1 (116 Hp) Tip-Toe Shift

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 / 0

Θέσεις

9

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

DeSoto
Custom II Suburban
4.1 (116 Hp) Tip-Toe Shift

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

4.1 (116 Hp) Tip-Toe Shift

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

9

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

4.1 (116 Hp) Tip-Toe Shift

Γενιά

Custom II Suburban

Έναρξη παραγωγής

1951

Λήξη παραγωγής

1952

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

4106 cc

Τροφοδοσία

καρμπυρατέρ

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

87.31 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

114.3 χιλιοστά

Συμπίεση

7

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

16.1 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

116 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

282 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

64 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

305

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

305

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

9

Πόρτες

4

Μήκος

5699

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1680

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3543

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1430

Πίσω ίχνος

1512

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

4

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Tip-ToeShift

Σύστημα διεύθυνσης

-

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

13.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

210

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-