Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Lexus
TX
550h V6 (404 Hp) Plug-in Hybrid DIRECT4 e-CVT

Lexus TX 550h V6 (404 Hp) Plug-in Hybrid DIRECT4 e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

8.1 / 8.4

Θέσεις

6

Ιπποδύναμη

259 ίπποι

Lexus
TX
550h V6 (404 Hp) Plug-in Hybrid DIRECT4 e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Plug-In Hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

550h V6 (404 Hp) Plug-in Hybrid DIRECT4 e-CVT

Κατανάλωση

8.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

6

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

550h V6 (404 Hp) Plug-in Hybrid DIRECT4 e-CVT

Γενιά

TX

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

2GR-FXS

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

3456 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

94 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

83 χιλιοστά

Συμπίεση

13

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / ILSAC GF-6A

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Plug-In Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

8.1

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

8.4

Μέση κατανάλωση (WLTP)

8.1

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

18.1

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

53.1

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

SULEV

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

55 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

399

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

338

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

22

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

6

Πόρτες

5

Μήκος

5160

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1780

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2950

Εμπρός πρόβολος

1050

Πίσω πρόβολος

1160

Εμπρός ίχνος

1713

Πίσω ίχνος

1721

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

572

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2747

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

2430-2449

Μέγιστο βάρος

2966

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

196

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

17.1

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

22.3

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Kia
Stonic (facelift 2020)
1.0 T-GDI (100 Hp) DCT7

Kia Stonic 1.0 T-GDI (100 Hp) DCT7

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.6 / 4.3

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

100 ίπποι

Kia
Stonic (facelift 2020)
1.0 T-GDI (100 Hp) DCT7

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.0 T-GDI (100 Hp) DCT7

Κατανάλωση

5.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

129-131 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.0 T-GDI (100 Hp) DCT7

Γενιά

Stonic (facelift 2020)

Έναρξη παραγωγής

2020

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

G3LE

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

998 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

71 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

84 χιλιοστά

Συμπίεση

10.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / API SN Plus

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

5.9 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

100 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

4500-6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1500-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

172 Nm

Τελική ταχύτητα

175 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

11.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

5.6 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.3 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.7 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

129-131 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-ISC-FCM

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Σπειροειδές ελατήριο, Ελαστικός δόκος

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

280

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

262

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/55 R17

Μέγεθος τροχών

6.5J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4140

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2025

Ύψος

1520

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2580

Εμπρός πρόβολος

830

Πίσω πρόβολος

730

Εμπρός ίχνος

1531-1537

Πίσω ίχνος

1539-1544

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

352

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1155

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DCT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.4

Βάρος χωρίς επιβάτες

1155-1258

Μέγιστο βάρος

1650

Μέγιστο βάρος οροφής

70

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

450

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

165

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

183

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

14.9

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

16.4

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

28.7

Γωνία φυγής (μέγιστη)

30.4

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-