Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Invicta Electric
D2S
(20.4 Hp) Automatic

Invicta Electric D2S (20.4 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

-

Θέσεις

2

Ιπποδύναμη

-

Invicta Electric
D2S
(20.4 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

(20.4 Hp) Automatic

Κατανάλωση

KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

2

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

(20.4 Hp) Automatic

Γενιά

D2S

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Μέγιστη ισχύς LPG

-

Τελική ταχύτητα

105 χλμ/ώρα

Τελική ταχύτητα με LPG

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Επιτάχυνση 0-100 με LPG

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

20 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

150

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 LPG (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 CNG (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

145/60 R13

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

2

Πόρτες

3

Μήκος

2811

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1555

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

1765

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

270

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

-

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

865

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

150

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Hyundai
Santro II
1.1 Bi-Fuel (59 Hp)

Hyundai Santro 1.1 Bi-Fuel (59 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

59 ίπποι

Hyundai
Santro II
1.1 Bi-Fuel (59 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

LPG / CNG

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.1 Bi-Fuel (59 Hp)

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

1.1 Bi-Fuel (59 Hp)

Γενιά

Santro II

Έναρξη παραγωγής

2018

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

Epsilon/G4HG

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1086 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

SOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20, 0W-30, 5W-20, 5W-30 / ILSAC GF-4, ILSAC GF-5, ILSAC GF-6

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

5 λίτρα

Τύπος καυσίμου

LPG / CNG

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς LPG

-

Τελική ταχύτητα

-

Τελική ταχύτητα με LPG

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Επιτάχυνση 0-100 με LPG

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

Μέση κατανάλωση (WLTP)

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 LPG (WLTP)

-

Εκπομπές CO2 CNG (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

60 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ανεξάρτητη ανάρτηση στρέψης

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

165/70 R14

Μέγεθος τροχών

14

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

3610

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1560

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2400

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

-

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-