Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Honda
City VI (facelift 2017)
1.5i (119 Hp) Automatic

Honda City 1.5i (119 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 / 0

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

119 ίπποι

Honda
City VI (facelift 2017)
1.5i (119 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.5i (119 Hp) Automatic

Κατανάλωση

13.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

1.5i (119 Hp) Automatic

Γενιά

City VI (facelift 2017)

Έναρξη παραγωγής

2017

Λήξη παραγωγής

2019

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1497 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

SOHC,i-VTEC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20, 0W-30, 5W-30, 10W-30 / API SM

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

3.97 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

119 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

145 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

13.1 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

40 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

185/55 R16

Μέγεθος τροχών

6J x 16

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

4

Μήκος

4440

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1495

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2600

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1475-1490

Πίσω ίχνος

1465-1480

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

510

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1080-1107

Μέγιστο βάρος

1455-1482

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

HSV
Clubsport (VY II)
R8 5.7 V8 (388 Hp) Automatic

HSV Clubsport R8 5.7 V8 (388 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 / 0

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

388 ίπποι

HSV
Clubsport (VY II)
R8 5.7 V8 (388 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

R8 5.7 V8 (388 Hp) Automatic

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

R8 5.7 V8 (388 Hp) Automatic

Γενιά

Clubsport (VY II)

Έναρξη παραγωγής

2003

Λήξη παραγωγής

2004

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

5665 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

99 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92 χιλιοστά

Συμπίεση

10.1

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

6.2 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

10W-30 / ILSAC GF-3

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

388 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5800 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4800 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

510 Nm

Τελική ταχύτητα

269 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

75 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

-

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

-

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

235/40 R18

Μέγεθος τροχών

8J x 18 ET48

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

4

Μήκος

4984

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1450

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2788

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1558

Πίσω ίχνος

1574

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

475

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

4

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

-

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

11

Βάρος χωρίς επιβάτες

1702

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-