Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Fiat
Strada (281) Double Cab
1.4 Flex (85/88 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
85 ίπποι
Fiat
Strada (281) Double Cab
1.4 Flex (85/88 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Αιθανόλη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.4 Flex (85/88 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.4 Flex (85/88 Hp)
Γενιά
Strada (281) Double Cab
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
310A2011
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1368 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
SOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
72 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
84 χιλιοστά
Συμπίεση
12.35
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
2.7 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / FIAT 9.55535-G1
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
5.2 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Αιθανόλη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς LPG
-
Τελική ταχύτητα
157 χλμ/ώρα
Τελική ταχύτητα με LPG
-
Επιτάχυνση 0-100
13.4 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Επιτάχυνση 0-100 με LPG
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
8.6
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
8.1
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Εκπομπές CO2 LPG (WLTP)
-
Εκπομπές CO2 CNG (WLTP)
-
Εκπομπές CO2 E85 (WLTP)
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
άκαμπτος άξονας, ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
257
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
228
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/65 R15
Μέγεθος τροχών
6J x 15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4474
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
1967
Ύψος
1599
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2737
Εμπρός πρόβολος
820
Πίσω πρόβολος
917
Εμπρός ίχνος
1457
Πίσω ίχνος
1480
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
844
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Υδραυλικό τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.7
Βάρος χωρίς επιβάτες
1140
Μέγιστο βάρος
1790
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
400
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
212
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
23.7
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
26.5
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
20.9
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mazda
BT-50 Dual Cab II (facelift 2018)
3.2 (200 Hp) Automatic

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
9.3 λίτρα/100 χλμ. -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
200 ίπποι
Mazda
BT-50 Dual Cab II (facelift 2018)
3.2 (200 Hp) Automatic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
3.2 (200 Hp) Automatic
Κατανάλωση
9.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
3.2 (200 Hp) Automatic
Γενιά
BT-50 Dual Cab II (facelift 2018)
Έναρξη παραγωγής
2018
Λήξη παραγωγής
2020
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
3198 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
5
Διάμετρος κυλίνδρου
89.9 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
100.7 χιλιοστά
Συμπίεση
15.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
9.75 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / ACEA B5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
13.3 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
200 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1750-2500 σ.α.λ
Μέγιστη ισχύς LPG
-
Μέγιστη ροπή
470 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Τελική ταχύτητα με LPG
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Επιτάχυνση 0-100 με LPG
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
12.2 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
7.8 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
9.3 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Εκπομπές CO2 LPG (WLTP)
-
Εκπομπές CO2 CNG (WLTP)
-
Εκπομπές CO2 E85 (WLTP)
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
80 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
302
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
270
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
255/70 R16 111T
Μέγεθος τροχών
7.0J x 16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
5373
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1815
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3220
Εμπρός πρόβολος
919
Πίσω πρόβολος
1234
Εμπρός ίχνος
1560
Πίσω ίχνος
1560
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Υδραυλικό τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
1939
Μέγιστο βάρος
3200
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
350
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
200
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
232
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
27.6
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
27.1
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
24.4
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
800
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-