Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Donkervoort
D8 GTO
GTO-S 2.5 TFSI (360 Hp)

Donkervoort D8 GTO-S 2.5 TFSI (360 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 / 0

Θέσεις

2

Ιπποδύναμη

360 ίπποι

Donkervoort
D8 GTO
GTO-S 2.5 TFSI (360 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

GTO-S 2.5 TFSI (360 Hp)

Κατανάλωση

8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

2

Εκπομπές CO2 (WLTP)

178 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

GTO-S 2.5 TFSI (360 Hp)

Γενιά

D8 GTO

Έναρξη παραγωγής

2016

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

2480 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

5

Διάμετρος κυλίνδρου

82.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92.8 χιλιοστά

Συμπίεση

10

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

360 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5400 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

450 Nm

Τελική ταχύτητα

255 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

3.3 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

8 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

178 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

48 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/45 R17

Μέγεθος τροχών

8J X 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

2

Πόρτες

2

Μήκος

3740

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1140

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2350

Εμπρός πρόβολος

683

Πίσω πρόβολος

707

Εμπρός ίχνος

1515

Πίσω ίχνος

1585

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

250

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

740

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Mercedes-Benz
AMG GT Roadster (R190)
C 4.0 V8 (558 Hp) DCT

Mercedes-Benz AMG GT C 4.0 V8 (558 Hp) DCT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

12.8 / 9

Θέσεις

2

Ιπποδύναμη

558 ίπποι

Mercedes-Benz
AMG GT Roadster (R190)
C 4.0 V8 (558 Hp) DCT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

C 4.0 V8 (558 Hp) DCT

Κατανάλωση

11.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

2

Εκπομπές CO2 (WLTP)

291-293 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

C 4.0 V8 (558 Hp) DCT

Γενιά

AMG GT Roadster (R190)

Έναρξη παραγωγής

2017

Λήξη παραγωγής

2021

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

M178DE40AL

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

3982 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

BiTurbo, Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

9.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-40, 5W-40 / MB 229.5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

558 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5750-6750 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1900-5750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

680 Nm

Τελική ταχύτητα

316 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

3.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

12.8 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

9 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

11.4 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

291-293 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

65 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

305/30 ZR20

Μέγεθος τροχών

20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

2

Πόρτες

2

Μήκος

4544

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2075

Ύψος

1259

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2630

Εμπρός πρόβολος

898

Πίσω πρόβολος

1016

Εμπρός ίχνος

1684

Πίσω ίχνος

1651

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

165

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DCT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.47

Βάρος χωρίς επιβάτες

1660

Μέγιστο βάρος

1940

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-