Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Dacia
Sandero II (facelift 2016)
1.0 TCe (101 Hp)

Dacia Sandero 1.0 TCe (101 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.9 / 4.2

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

101 ίπποι

Dacia
Sandero II (facelift 2016)
1.0 TCe (101 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.0 TCe (101 Hp)

Κατανάλωση

4.6-5.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

104-115 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.0 TCe (101 Hp)

Γενιά

Sandero II (facelift 2016)

Έναρξη παραγωγής

2019

Λήξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

H4D

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

999 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.1 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / Renault RN17

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

4.5 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

101 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

160 Nm

Τελική ταχύτητα

181 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

11.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

5.9 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.2 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.85 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

104-115 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-TEMP

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

50 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Σπειροειδές ελατήριο, συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

258

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

22

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

203

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

185/65 R15

Μέγεθος τροχών

6J x 15

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4057

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1984

Ύψος

1523

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2589

Εμπρός πρόβολος

818

Πίσω πρόβολος

650

Εμπρός ίχνος

1497

Πίσω ίχνος

1486

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

320

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1200

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.68

Βάρος χωρίς επιβάτες

1040

Μέγιστο βάρος

1522

Μέγιστο βάρος οροφής

80

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

555

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

163

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Renault
Clio V (Phase I)
E-TECH 1.6 (140 Hp) Hybrid Multi-Mode

Renault Clio E-TECH 1.6 (140 Hp) Hybrid Multi-Mode

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

4.37 / 4.03

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

91 ίπποι

Renault
Clio V (Phase I)
E-TECH 1.6 (140 Hp) Hybrid Multi-Mode

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

E-TECH 1.6 (140 Hp) Hybrid Multi-Mode

Κατανάλωση

4.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

98 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

E-TECH 1.6 (140 Hp) Hybrid Multi-Mode

Γενιά

Clio V (Phase I)

Έναρξη παραγωγής

2020

Λήξη παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

H4M632

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1598 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / Renault RN17

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6.5 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

91 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

-

Στροφές ανά λεπτό

3200 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

144 Nm

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

4.37 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.03 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.3 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.2

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

98 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

39 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια , Ελαστικός δόκος

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/45 R17 88H

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4050

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1988

Ύψος

1440

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2583

Εμπρός πρόβολος

830

Πίσω πρόβολος

637

Εμπρός ίχνος

1518

Πίσω ίχνος

1506

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

301

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

979

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Multi-ModeE-TECH

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.42

Βάρος χωρίς επιβάτες

1238

Μέγιστο βάρος

1758

Μέγιστο βάρος οροφής

80

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

63

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

655

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

120

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-