Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Citroen
Berlingo III M (Phase I, 2018)
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
19.3-19.7 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
7
Ιπποδύναμη
-
Citroen
Berlingo III M (Phase I, 2018)
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Κατανάλωση
19.3-19.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
7
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
e-Berlingo 50 kWh (136 Hp) 7 Seat
Γενιά
Berlingo III M (Phase I, 2018)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
-
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
135 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
136 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
260 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
-
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
19.3-19.7 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
50
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
45
Ηλεκτρική αυτονομία
285
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
205/60 R16
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
7
Πόρτες
5
Μήκος
4403
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1921
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2107
Ύψος
1844
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2785
Εμπρός πρόβολος
892
Πίσω πρόβολος
726
Εμπρός ίχνος
1553
Πίσω ίχνος
1567
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
65
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
1724-1842
Μέγιστο βάρος
2410
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
50
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Volkswagen
Transporter (T6.1, facelift 2019) Kombi
2.0 TDI (110 Hp) L2H3
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
7.65 / 6.25
Θέσεις
4-9
Ιπποδύναμη
110 ίπποι
Volkswagen
Transporter (T6.1, facelift 2019) Kombi
2.0 TDI (110 Hp) L2H3
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.0 TDI (110 Hp) L2H3
Κατανάλωση
6.2-7.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4-9
Εκπομπές CO2 (WLTP)
163-194 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 TDI (110 Hp) L2H3
Γενιά
Transporter (T6.1, facelift 2019) Kombi
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
2022
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
EA288MAR/DNAB
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1968 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
81 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
95.5 χιλιοστά
Συμπίεση
15.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
7.4 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30 / VW 507 00
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
110 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3100-4250 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1350-3100 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
250 Nm
Τελική ταχύτητα
155 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
15.8 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
7.65 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.25 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
6.8 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
163-194 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-ISC-FCM
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
70 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
22 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου, εγκάρσιος φορέας , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
308
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
29
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
294
Πάχος πίσω δισκόφρενων
22
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/65 R16
Μέγεθος τροχών
6.5J x 16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4-9
Πόρτες
4-5
Μήκος
5304
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2297
Ύψος
2477
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3400
Εμπρός πρόβολος
906
Πίσω πρόβολος
998
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
9300
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
13.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
1946-2274
Μέγιστο βάρος
2800-3200
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
202
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
21.2
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
16.2
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
12.2
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-