Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Citroen
2 CV
0.4 (24 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
0.4 (24 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
0.4 (24 Hp)
Γενιά
2 CV
Έναρξη παραγωγής
1976
Λήξη παραγωγής
1979
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
A79/1
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
435 cc
Τροφοδοσία
καρμπυρατέρ
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
Boxer
Αριθμός κυλίνδρων
2
Διάμετρος κυλίνδρου
68.5 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
59 χιλιοστά
Συμπίεση
8.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
2.25 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-40, 15W-40
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
2
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
24 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6750 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
28 Nm
Τελική ταχύτητα
102 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
20 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
3830
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1600
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2400
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1260
Πίσω ίχνος
1260
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
160
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
4
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
560
Μέγιστο βάρος
895
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
150
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Hyundai
Equus (VI)
5.0 GDi V8 (429 Hp) SHIFTRONIC
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
15.7 / 10.2
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
429 ίπποι
Hyundai
Equus (VI)
5.0 GDi V8 (429 Hp) SHIFTRONIC
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Βενζίνη
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
5.0 GDi V8 (429 Hp) SHIFTRONIC
Κατανάλωση
13.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
5.0 GDi V8 (429 Hp) SHIFTRONIC
Γενιά
Equus (VI)
Έναρξη παραγωγής
2011
Λήξη παραγωγής
2013
Σύστημα μετάδοσης
-
Κωδικός κινητήρα
Tau/G8BE
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
5038 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
D-CVVT
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
8
Διάμετρος κυλίνδρου
96 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
87 χιλιοστά
Συμπίεση
11.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.8 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-20, 5W-30 / ACEA A5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
12.1 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
429 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6400 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
5000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
510 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
15.7 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
10.2 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
13.1 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
77 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
245/45 R19
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
4
Μήκος
5159
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1491
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3045
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1621
Πίσω ίχνος
1628
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
473
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
8
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
SHIFTRONIC
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
2035-2106
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-