Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Cadillac
Escalade V
3.0 Duramax (277 Hp) Automatic

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
10.2 λίτρα/100 χλμ. -
Θέσεις
6
Ιπποδύναμη
277 ίπποι
Cadillac
Escalade V
3.0 Duramax (277 Hp) Automatic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
3.0 Duramax (277 Hp) Automatic
Κατανάλωση
10.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
6
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
3.0 Duramax (277 Hp) Automatic
Γενιά
Escalade V
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
LM2
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
6
Διάμετρος κυλίνδρου
84 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
90 χιλιοστά
Συμπίεση
15
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / GM dexosD
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
277 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3750 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
623 Nm
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
11.2 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
8.7 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
10.2 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
275/50 R22
Μέγεθος τροχών
22
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
6
Πόρτες
5
Μήκος
5382
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1948
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3071
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1737
Πίσω ίχνος
1730
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
722
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
3089
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
10
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Hydra-Matic
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Lexus
RX V
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
6.5 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
185 ίπποι
Lexus
RX V
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Κατανάλωση
6.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
350h (246 Hp) Hybrid E-Four e-CVT
Γενιά
RX V
Έναρξη παραγωγής
2022
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
A25A-FXS
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
2487 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,DualVVT-i
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
87.38 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
103.38 χιλιοστά
Συμπίεση
14
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-16 / ILSAC GF-6B
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
7.2 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
185 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
4300-4500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
241 Nm
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.4 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.9 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
6.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
SULEV
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
65 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
340
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
27
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
340
Πάχος πίσω δισκόφρενων
18
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4890
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1710
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2850
Εμπρός πρόβολος
1080
Πίσω πρόβολος
960
Εμπρός ίχνος
1655
Πίσω ίχνος
1690
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
838
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1308
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
2021
Μέγιστο βάρος
2608
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
453
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
207
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
15
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
25
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-