Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
BYD
Seal
Long Range 82.5 kWh (313 Hp) BEV
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
Long Range 82.5 kWh (313 Hp) BEV
Κατανάλωση
KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
Long Range 82.5 kWh (313 Hp) BEV
Γενιά
Seal
Έναρξη παραγωγής
2022
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
5.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
313 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
360 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
82.5
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
700
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/45 R19
Μέγεθος τροχών
19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
4
Μήκος
4800
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1460
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2920
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1620
Πίσω ίχνος
1625
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mercedes-Benz
EQS (V297)
AMG EQS 53 120 kWh (761 Hp) 4MATIC+ AMG DYNAMIC PLUS

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
21.1-23.4 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
Mercedes-Benz
EQS (V297)
AMG EQS 53 120 kWh (761 Hp) 4MATIC+ AMG DYNAMIC PLUS
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
AMG EQS 53 120 kWh (761 Hp) 4MATIC+ AMG DYNAMIC PLUS
Κατανάλωση
21.1-23.4 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
AMG EQS 53 120 kWh (761 Hp) 4MATIC+ AMG DYNAMIC PLUS
Γενιά
EQS (V297)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
3.4 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
21.1-23.4 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
120
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
107.8
Ηλεκτρική αυτονομία
529-586
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
415
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
33
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
378
Πάχος πίσω δισκόφρενων
22
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
275/35 R22
Μέγεθος τροχών
10J x 22
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
5223
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2125
Ύψος
1518
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3210
Εμπρός πρόβολος
922
Πίσω πρόβολος
1091
Εμπρός ίχνος
1660
Πίσω ίχνος
1653
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
610
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1770
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.5
Βάρος χωρίς επιβάτες
2605
Μέγιστο βάρος
3225
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
75
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
139
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
13
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
15.3
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
10
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-