Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

BMW
iX1
30 68 kWh (313 Hp) xDrive

BMW iX1 30 68 kWh (313 Hp) xDrive

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- 16.8-18.1 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

BMW
iX1
30 68 kWh (313 Hp) xDrive

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

30 68 kWh (313 Hp) xDrive

Κατανάλωση

16.8-18.1 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

30 68 kWh (313 Hp) xDrive

Γενιά

iX1

Έναρξη παραγωγής

2022

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

190 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

247 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

190 ίπποι

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

247 Nm

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

16.8-18.1 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

68

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

64.7

Ηλεκτρική αυτονομία

417-440

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Γόνατο ανάρτησης

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/65 R17

Μέγεθος τροχών

7.5J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4500

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2104

Ύψος

1616

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2692

Εμπρός πρόβολος

875

Πίσω πρόβολος

933

Εμπρός ίχνος

1591

Πίσω ίχνος

1593

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

490

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1495

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.9

Βάρος χωρίς επιβάτες

2010

Μέγιστο βάρος

2580

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

170

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Skoda
Superb III Scout (facelift 2019)
2.0 TSI (272 Hp) 4x4 DSG

Skoda Superb 2.0 TSI (272 Hp) 4x4 DSG

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

7.1 λίτρα/100 χλμ. -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

272 ίπποι

Skoda
Superb III Scout (facelift 2019)
2.0 TSI (272 Hp) 4x4 DSG

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

2.0 TSI (272 Hp) 4x4 DSG

Κατανάλωση

7.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

161-162 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 TSI (272 Hp) 4x4 DSG

Γενιά

Superb III Scout (facelift 2019)

Έναρξη παραγωγής

2019

Λήξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

EA888/DNUA

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1984 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

82.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92.8 χιλιοστά

Συμπίεση

9.3

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30, 0W-30 / VW 504 00

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

10 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

272 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500-6500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2000-5400 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

350 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

9 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

7.1 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

161-162 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6 DG

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

66 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4863

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2031

Ύψος

1496

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2838

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1581

Πίσω ίχνος

1565

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

660

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1950

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DSG

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.1

Βάρος χωρίς επιβάτες

1592

Μέγιστο βάρος

2307

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

90

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

2200

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

2200

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

151

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-