Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

BMW
i4
M50 83.9 kWh (544 Hp)

BMW i4 M50 83.9 kWh (544 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- 18-22.5 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

BMW
i4
M50 83.9 kWh (544 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

M50 83.9 kWh (544 Hp)

Κατανάλωση

18-22.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

M50 83.9 kWh (544 Hp)

Γενιά

i4

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

225 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

3.9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

258 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

430 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

313 ίπποι

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

365 Nm

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

18-22.5 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

83.9

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

80.7

Ηλεκτρική αυτονομία

416-521

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Γόνατο ανάρτησης

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

245/45 R18

Μέγεθος τροχών

8.5J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4783

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1448

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2856

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1589

Πίσω ίχνος

1606

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

470

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1290

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.5

Βάρος χωρίς επιβάτες

2215

Μέγιστο βάρος

2735

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

125

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Mercedes-Benz
E-class Coupe (C238)
E 350 (299 Hp) EQ Boost G-TRONIC

Mercedes-Benz E-class E 350 (299 Hp) EQ Boost G-TRONIC

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.85 -

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

299 ίπποι

Mercedes-Benz
E-class Coupe (C238)
E 350 (299 Hp) EQ Boost G-TRONIC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

E 350 (299 Hp) EQ Boost G-TRONIC

Κατανάλωση

6.8-6.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

173-195 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

E 350 (299 Hp) EQ Boost G-TRONIC

Γενιά

E-class Coupe (C238)

Έναρξη παραγωγής

2017

Λήξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

M264.920

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

1991 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Twin-scroll turbo, Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

6.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

11 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

299 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5800-6100 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3000-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

400 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.9 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

14 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.45 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.85 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

173-195 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-TEMP

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

66 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

2

Μήκος

4826

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1430

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2873

Εμπρός πρόβολος

841

Πίσω πρόβολος

1112

Εμπρός ίχνος

1605

Πίσω ίχνος

1609

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

9

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

G-TRONIC

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1660

Μέγιστο βάρος

2250

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

13

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

14.4

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

9.5

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-