Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
iX
50 111.5 kWh (523 Hp) xDrive

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
19.8-23 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
BMW
iX
50 111.5 kWh (523 Hp) xDrive
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
50 111.5 kWh (523 Hp) xDrive
Κατανάλωση
19.8-23 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
50 111.5 kWh (523 Hp) xDrive
Γενιά
iX
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
200 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
4.6 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
272 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
352 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
340 ίπποι
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
400 Nm
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
19.8-23 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
111.5
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
105.2
Ηλεκτρική αυτονομία
549-630
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
348
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
36
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
345
Πάχος πίσω δισκόφρενων
24
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/60 R20
Μέγεθος τροχών
8.5J x 20
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4953
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1696
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3000
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1677
Πίσω ίχνος
1706
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
500
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1750
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
2510
Μέγιστο βάρος
3145
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
203
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
18.8
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
20.8
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
17.6
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
379
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Hyundai
IONIQ 5
77.4 kWh (228 Hp) Electric
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
77.4 kWh (228 Hp) Electric
Κατανάλωση
KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
77.4 kWh (228 Hp) Electric
Γενιά
IONIQ 5
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
185 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
228 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
350 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
77.4
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
482.8
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
325
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
30
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
325
Πάχος πίσω δισκόφρενων
12
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
255/45 R20 105V
Μέγεθος τροχών
8.5J x 20 ET54.5
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4636
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1600
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
3000
Εμπρός πρόβολος
846
Πίσω πρόβολος
790
Εμπρός ίχνος
1631-1641
Πίσω ίχνος
1641-1651
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
770
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1679
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12
Βάρος χωρίς επιβάτες
1905-2002
Μέγιστο βάρος
2430
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
748
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
155
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-