Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
iX3 (G08, facelift 2021)
80 kWh (286 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
18.5-18.9 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
BMW
iX3 (G08, facelift 2021)
80 kWh (286 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
80 kWh (286 Hp)
Κατανάλωση
18.5-18.9 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
80 kWh (286 Hp)
Γενιά
iX3 (G08, facelift 2021)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Πίσω άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
6.8 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
286 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
400 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
18.5-18.9 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
80
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
74
Ηλεκτρική αυτονομία
453-461
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
245/50 R19 105 W XL
Μέγεθος τροχών
8J x 19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4734
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2138
Ύψος
1668
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2864
Εμπρός πρόβολος
860
Πίσω πρόβολος
1010
Εμπρός ίχνος
1600
Πίσω ίχνος
1616
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
510
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1560
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.1
Βάρος χωρίς επιβάτες
2185
Μέγιστο βάρος
2725
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
75
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
750
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
750
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
179
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
23.1
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
20.9
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
14.8
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
500
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Volvo
C40 Recharge
78 kWh (408 Hp) AWD Twin Motor
.png)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
20.7 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
Volvo
C40 Recharge
78 kWh (408 Hp) AWD Twin Motor
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
78 kWh (408 Hp) AWD Twin Motor
Κατανάλωση
20.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
78 kWh (408 Hp) AWD Twin Motor
Γενιά
C40 Recharge
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
2022
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
4.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
204 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
330 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
204 ίπποι
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
330 Nm
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
20.7 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
78
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
75
Ηλεκτρική αυτονομία
420
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
345
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
30
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
340
Πάχος πίσω δισκόφρενων
20
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
245/40 R21
Μέγεθος τροχών
8J x 21
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4431
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2035
Ύψος
1582
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2702
Εμπρός πρόβολος
859
Πίσω πρόβολος
870
Εμπρός ίχνος
1598
Πίσω ίχνος
1623
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
413
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1205
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
2185
Μέγιστο βάρος
2690
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
450
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-