Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Volvo
EX30
51 kWh (272 Hp) Single Motor

Volvo EX30 51 kWh (272 Hp) Single Motor

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Volvo
EX30
51 kWh (272 Hp) Single Motor

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

51 kWh (272 Hp) Single Motor

Κατανάλωση

KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

51 kWh (272 Hp) Single Motor

Γενιά

EX30

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.7 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

272 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

343 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

51

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

49

Ηλεκτρική αυτονομία

344

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Γόνατο ανάρτησης , Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Γόνατο ανάρτησης, Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

322

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

28

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

320

Πάχος πίσω δισκόφρενων

20

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

38 μέτρα

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4233

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1940

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2032

Ύψος

1549

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2650

Εμπρός πρόβολος

788

Πίσω πρόβολος

795

Εμπρός ίχνος

1590

Πίσω ίχνος

1595

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

234

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

904

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

165

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

17.9

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

24.5

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

16.3

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

500

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Hyundai
Tucson IV
1.6 T-GDI (150 Hp)

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI (150 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.75 λίτρα/100 χλμ. -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Hyundai
Tucson IV
1.6 T-GDI (150 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.6 T-GDI (150 Hp)

Κατανάλωση

6.7-6.8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

151-155 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.6 T-GDI (150 Hp)

Γενιά

Tucson IV

Έναρξη παραγωγής

2020

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

G4FP

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1598 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Twin Turbo, Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

75.6 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

89 χιλιοστά

Συμπίεση

10.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.8 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / ILSAC GF-6

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

7.9 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1500-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

250 Nm

Τελική ταχύτητα

189 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.3 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

8.35 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6.5 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.75 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

151-155 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

54 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

291

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

302

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/50 R19

Μέγεθος τροχών

7.5J x 19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4500

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2130

Ύψος

1651

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2680

Εμπρός πρόβολος

895

Πίσω πρόβολος

925

Εμπρός ίχνος

1615-1630

Πίσω ίχνος

1622-1637

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

620

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1799

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.92

Βάρος χωρίς επιβάτες

1425-1575

Μέγιστο βάρος

2050

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

100

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

170

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

17.4

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

25.7

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

17.3

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-