Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Volkswagen
Passat Variant (B1)
1.6 D (54 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
0 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
-
Ιπποδύναμη
54 ίπποι
Volkswagen
Passat Variant (B1)
1.6 D (54 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
-
Κινητήρας
1.6 D (54 Hp)
Κατανάλωση
- λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.6 D (54 Hp)
Γενιά
Passat Variant (B1)
Έναρξη παραγωγής
1979
Λήξη παραγωγής
1980
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
3.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
10W-40 / VW 505 00
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
5.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
54 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
-
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
-
Μέγεθος ελαστικών
Μέγεθος τροχών
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
-
Πόρτες
-
Μήκος
-
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
-
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
-
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
-
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Citroen
C5 II Tourer (Phase II, 2012)
2.0 HDi (140 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
5.3 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
140 ίπποι
Citroen
C5 II Tourer (Phase II, 2012)
2.0 HDi (140 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
2.0 HDi (140 Hp)
Κατανάλωση
5.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
139 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.0 HDi (140 Hp)
Γενιά
C5 II Tourer (Phase II, 2012)
Έναρξη παραγωγής
2012
Λήξη παραγωγής
2015
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
RHFDW10BTED4
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1997 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
85 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
88 χιλιοστά
Συμπίεση
17.6
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
5.25 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
5W-30 / PSA B71 2290
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
140 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
4000 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
320 Nm
Τελική ταχύτητα
200 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
10.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
7.1 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
4.3 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.3 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
139 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
71 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
225/55 R17
Μέγεθος τροχών
17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4829
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2096
Ύψος
1483-1479
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2815
Εμπρός πρόβολος
1054
Πίσω πρόβολος
960
Εμπρός ίχνος
1586
Πίσω ίχνος
1557
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
505
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1462
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.7
Βάρος χωρίς επιβάτες
1655
Μέγιστο βάρος
2276
Μέγιστο βάρος οροφής
80
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-