Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
Land Cruiser Prado (J150, facelift 2013) 3-door
3.0 D-4D (190 Hp) 4WD

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8.1 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
190 ίπποι
Toyota
Land Cruiser Prado (J150, facelift 2013) 3-door
3.0 D-4D (190 Hp) 4WD
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
3.0 D-4D (190 Hp) 4WD
Κατανάλωση
8.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
214 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
3.0 D-4D (190 Hp) 4WD
Γενιά
Land Cruiser Prado (J150, facelift 2013) 3-door
Έναρξη παραγωγής
2013
Λήξη παραγωγής
2015
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
1KD-FTV
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2982 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
96 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
103 χιλιοστά
Συμπίεση
15
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
7 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30 / ACEA C2
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
13.2 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
190 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3400 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1600-3000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
420 Nm
Τελική ταχύτητα
175 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
9.7 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
7.1 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
8.1 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
214 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
87 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Σπειροειδές ελατήριο, διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
άκαμπτος άξονας, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα - Προαιρετική
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
338
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
32
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
312
Πάχος πίσω δισκόφρενων
18
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
265/60 R18
Μέγεθος τροχών
7.5J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
3
Μήκος
4505
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1830
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2450
Εμπρός πρόβολος
915
Πίσω πρόβολος
1140
Εμπρός ίχνος
1585
Πίσω ίχνος
1585
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
381
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1434
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Υδραυλικό τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.6
Βάρος χωρίς επιβάτες
1990
Μέγιστο βάρος
2600
Μέγιστο βάρος οροφής
80
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
120
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
205
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
32
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
26
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
25
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
42
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
700
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
SsangYong
Rexton II (facelift 2021)
2.2 e-XDi (202 Hp) E-Tronic

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8.6 λίτρα/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
202 ίπποι
SsangYong
Rexton II (facelift 2021)
2.2 e-XDi (202 Hp) E-Tronic
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Diesel
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Πισωκίνητο
Κινητήρας
2.2 e-XDi (202 Hp) E-Tronic
Κατανάλωση
8.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
225 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
2.2 e-XDi (202 Hp) E-Tronic
Γενιά
Rexton II (facelift 2021)
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
2023
Σύστημα μετάδοσης
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κωδικός κινητήρα
D22DTR
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
2157 cc
Τροφοδοσία
Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
86.2 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
92.4 χιλιοστά
Συμπίεση
15.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30 / ACEA C2
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
10.2 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Diesel
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
202 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
3800 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
1600-2600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
441 Nm
Τελική ταχύτητα
184 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
-
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
11.7 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
8.1 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
8.6 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 (WLTP)
225 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
70 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
255/50 R20
Μέγεθος τροχών
20
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4850
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1825
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2865
Εμπρός πρόβολος
895
Πίσω πρόβολος
1090
Εμπρός ίχνος
1640
Πίσω ίχνος
1640
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
240
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1977
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Πισωκίνητο
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
8
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
E-Tronic
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11
Βάρος χωρίς επιβάτες
1960-2096
Μέγιστο βάρος
2670
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
145
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
203
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
20
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
22.5
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
20.5
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-