Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Toyota
C-HR I (facelift 2020)
2.0 (184 Hp) Hybrid e-CVT

Toyota C-HR 2.0 (184 Hp) Hybrid e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.3 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

152 ίπποι

Toyota
C-HR I (facelift 2020)
2.0 (184 Hp) Hybrid e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.0 (184 Hp) Hybrid e-CVT

Κατανάλωση

5.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

120 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 (184 Hp) Hybrid e-CVT

Γενιά

C-HR I (facelift 2020)

Έναρξη παραγωγής

2020

Λήξη παραγωγής

2023

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

M20A-FXS

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1987 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,VVT-i

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

80.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

97.6 χιλιοστά

Συμπίεση

14

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.3 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-16 / ILSAC GF-6B

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

5.9 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

152 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4400-5200 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

190 Nm

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

8.2 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

3.8 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.3 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.3 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

120 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-ISC-FCM

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

43 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

298

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

281

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/50 R18 95H

Μέγεθος τροχών

7J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4390

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1565

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2640

Εμπρός πρόβολος

935

Πίσω πρόβολος

815

Εμπρός ίχνος

1540-1550

Πίσω ίχνος

1550-1560

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

358

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11

Βάρος χωρίς επιβάτες

1485-1525

Μέγιστο βάρος

1930

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

725

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

14

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

26

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Audi
Q5 I (facelift 2012)
2.0 TFSI Hybrid (245 Hp) quattro Tiptronic

Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid (245 Hp) quattro Tiptronic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.9 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

211 ίπποι

Audi
Q5 I (facelift 2012)
2.0 TFSI Hybrid (245 Hp) quattro Tiptronic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

2.0 TFSI Hybrid (245 Hp) quattro Tiptronic

Κατανάλωση

6.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

159 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 TFSI Hybrid (245 Hp) quattro Tiptronic

Γενιά

Q5 I (facelift 2012)

Έναρξη παραγωγής

2012

Λήξη παραγωγής

2016

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

CHJA

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

1984 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

82.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92.8 χιλιοστά

Συμπίεση

9.6

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.6 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30, 0W-30 / VW 504 00

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6.8 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

211 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

4300-6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1500-4200 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

350 Nm

Τελική ταχύτητα

225 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.1 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7.1 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6.6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.9 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.3

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

3

Εκπομπές CO2 (WLTP)

159 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

72 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητα σε τραπεζοειδή μοχλό

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/55 R19

Μέγεθος τροχών

19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4629

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2089

Ύψος

1655

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2807

Εμπρός πρόβολος

895

Πίσω πρόβολος

927

Εμπρός ίχνος

1617

Πίσω ίχνος

1614

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

540

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1560

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

8

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Tiptronic

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1910

Μέγιστο βάρος

2490

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

100

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

2400

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

2400

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

200

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

25

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

17.6

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

31

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

500

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-