Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
Yaris III
1.5 HSD (100 Hp) Hybrid e-CVT

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
3.6 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
75 ίπποι
Toyota
Yaris III
1.5 HSD (100 Hp) Hybrid e-CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.5 HSD (100 Hp) Hybrid e-CVT
Κατανάλωση
3.5-3.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
79-85 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.5 HSD (100 Hp) Hybrid e-CVT
Γενιά
Yaris III
Έναρξη παραγωγής
2012
Λήξη παραγωγής
2014
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
1NZ-FXE
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1497 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,VVT-i
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
75 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
84.7 χιλιοστά
Συμπίεση
13.4
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
3.7 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / ILSAC GF-5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
4.5 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
75 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
3600-4400 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
111 Nm
Τελική ταχύτητα
165 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.8 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
3.6 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
3.25 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
3.6 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
0.94
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
79-85 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
36 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
175/65 R15
Μέγεθος τροχών
5J x 15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
3905
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1510
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2510
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1460-1485
Πίσω ίχνος
1450-1470
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
286
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
768
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
-
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
1085-1160
Μέγιστο βάρος
1565
Μέγιστο βάρος οροφής
50
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Suzuki
Swift VI
Sport 1.4 Boosterjet (129 Hp) Mild Hybrid

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
5.7 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
129 ίπποι
Suzuki
Swift VI
Sport 1.4 Boosterjet (129 Hp) Mild Hybrid
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Χειροκίνητο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
Sport 1.4 Boosterjet (129 Hp) Mild Hybrid
Κατανάλωση
5.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
127 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
Sport 1.4 Boosterjet (129 Hp) Mild Hybrid
Γενιά
Swift VI
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
2020
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
K14D
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1373 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
3.6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / ILSAC GF-6
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
129 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
235 Nm
Τελική ταχύτητα
210 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
9.1 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
6.6 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
5.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
5.7 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
127 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
37 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
285
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
24
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/45 R17
Μέγεθος τροχών
17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
3890
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1495
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2450
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
265
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
579
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων
6
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
1025
Μέγιστο βάρος
1445
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
120
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-