Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Toyota
Century III SUV (GRG75)
3.5 V6 (412 Hp) Plug-in Hybrid E-Four Advanced e-CVT

Toyota Century 3.5 V6 (412 Hp) Plug-in Hybrid E-Four Advanced e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

6.6 21.3 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

262 ίπποι

Toyota
Century III SUV (GRG75)
3.5 V6 (412 Hp) Plug-in Hybrid E-Four Advanced e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Plug-In Hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

3.5 V6 (412 Hp) Plug-in Hybrid E-Four Advanced e-CVT

Κατανάλωση

6.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

163 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

3.5 V6 (412 Hp) Plug-in Hybrid E-Four Advanced e-CVT

Γενιά

Century III SUV (GRG75)

Έναρξη παραγωγής

2023

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

2GR-FXS

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

3456 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός / Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,VVT

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

94 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

83 χιλιοστά

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / ILSAC GF-6A

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

12.4 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Plug-In Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6.2

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.6

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

21.3 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

69

Εκπομπές CO2 (WLTP)

163 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

55 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

255/45 R22

Μέγεθος τροχών

9J x 22

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

5

Μήκος

5205

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1805

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2950

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1705-1715

Πίσω ίχνος

1715-1725

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

340

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11

Βάρος χωρίς επιβάτες

2570-2600

Μέγιστο βάρος

2790-2820

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

185

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Lexus
NX I (AZ10, facelift 2017)
300h (197 Hp) Hybrid e-Four e-CVT

Lexus NX 300h (197 Hp) Hybrid e-Four e-CVT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.8 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

155 ίπποι

Lexus
NX I (AZ10, facelift 2017)
300h (197 Hp) Hybrid e-Four e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

300h (197 Hp) Hybrid e-Four e-CVT

Κατανάλωση

5.7-5.9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

130-135 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

300h (197 Hp) Hybrid e-Four e-CVT

Γενιά

NX I (AZ10, facelift 2017)

Έναρξη παραγωγής

2017

Λήξη παραγωγής

2021

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

2AR-FXE

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

2494 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

VVT-i

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

90 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

98 χιλιοστά

Συμπίεση

12.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.4 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

0W-20 / ILSAC GF-5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

7.3 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

155 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5700 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4200-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

210 Nm

Τελική ταχύτητα

180 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

5.95 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

130-135 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

56 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/60 R18

Μέγεθος τροχών

7.5J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4640

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1645

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2660

Εμπρός πρόβολος

1000

Πίσω πρόβολος

980

Εμπρός ίχνος

1580

Πίσω ίχνος

1580

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

555

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1600

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.1

Βάρος χωρίς επιβάτες

1860-1980

Μέγιστο βάρος

2395

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

175

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-