Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Tata
Nexon (facelift 2020)
EV 30.2 kWh (129 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
- -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
Tata
Nexon (facelift 2020)
EV 30.2 kWh (129 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
EV 30.2 kWh (129 Hp)
Κατανάλωση
KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
EV 30.2 kWh (129 Hp)
Γενιά
Nexon (facelift 2020)
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
2023
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
-
Κυβικά εκατοστά
-
Τροφοδοσία
-
Σύστημα υπερτροφοδότησης
-
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
-
Αριθμός κυλίνδρων
-
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
-
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
-
Επιτάχυνση 0-100
9.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
129 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
245 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
-
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση (WLTP)
-
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
30.2
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
300
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/60 R16
Μέγεθος τροχών
16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
3994
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1607
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2498
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
-
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
350
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
-
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
1400
Μέγιστο βάρος
-
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
205
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
18.78
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mercedes-Benz
GLE Coupe (C167, facelift 2023)
AMG GLE 63 S V8 (612 Hp) EQ Boost 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
(2).png)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
12.55 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
612 ίπποι
Mercedes-Benz
GLE Coupe (C167, facelift 2023)
AMG GLE 63 S V8 (612 Hp) EQ Boost 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
AMG GLE 63 S V8 (612 Hp) EQ Boost 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Κατανάλωση
12.4-12.7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
281-288 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
AMG GLE 63 S V8 (612 Hp) EQ Boost 4MATIC+ AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Γενιά
GLE Coupe (C167, facelift 2023)
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
M177
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
3982 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
2 x Twin-scroll turbo, Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,CAMTRONIC
Διάταξη κινητήρα
V-κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων
8
Διάμετρος κυλίνδρου
83 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
92 χιλιοστά
Συμπίεση
8.6
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
-
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-40, 5W-40 / MB 229.5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
612 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5750-6500 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
2500-4500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
850 Nm
Τελική ταχύτητα
280 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
3.9 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
22 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
250 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
12.55 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
0.9
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
281-288 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-ISC-FCM
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
85 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
275/45 R21
Μέγεθος τροχών
21
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4954
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2157
Ύψος
1720
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2935
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1693
Πίσω ίχνος
1720
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
655
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1790
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
9
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
AMGSPEEDSHIFTTCT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.3
Βάρος χωρίς επιβάτες
2430
Μέγιστο βάρος
3120
Μέγιστο βάρος οροφής
100
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
140
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-