Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Suzuki
Swace I
1.8 (122 Hp) Hybrid CVT
.png)
Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
4.4 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
98 ίπποι
Suzuki
Swace I
1.8 (122 Hp) Hybrid CVT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.8 (122 Hp) Hybrid CVT
Κατανάλωση
4.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
99-115 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.8 (122 Hp) Hybrid CVT
Γενιά
Swace I
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
2022
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
2ZR-FXE
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1798 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
-
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
80.5 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
88.3 χιλιοστά
Συμπίεση
13
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.2 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-16 / ILSAC GF-5, ILSAC GF-6
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
5.4 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
98 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
5200 σ.α.λ
Στροφές ανά λεπτό
3600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
142 Nm
Τελική ταχύτητα
180 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.1 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
4 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
4.5 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
4.4 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
99-115 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
43 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
διπλά ψαλίδια
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
205/55 R16
Μέγεθος τροχών
7J x 16
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4655
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1460
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2700
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1530
Πίσω ίχνος
1530
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
596
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1606
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
CVT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.4
Βάρος χωρίς επιβάτες
1400-1420
Μέγιστο βάρος
1835
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
135
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Peugeot
508 II SW (Phase I, 2018)
1.6 PureTech (225 Hp) Plug-in Hybrid e-EAT8

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
1.45 14.7-15.7 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
180 ίπποι
Peugeot
508 II SW (Phase I, 2018)
1.6 PureTech (225 Hp) Plug-in Hybrid e-EAT8
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.6 PureTech (225 Hp) Plug-in Hybrid e-EAT8
Κατανάλωση
1.3-1.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
30-36 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
1.6 PureTech (225 Hp) Plug-in Hybrid e-EAT8
Γενιά
508 II SW (Phase I, 2018)
Έναρξη παραγωγής
2019
Λήξη παραγωγής
2023
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
EP6FADTXHPD
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1598 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
77 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
85.8 χιλιοστά
Συμπίεση
10.2
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.25 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30 / PSA B71 2312
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
240 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8.2 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
1.45
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
14.7-15.7 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
11.6
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
52
Εκπομπές CO2 (WLTP)
30-36 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
43 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
304
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
28
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
268
Πάχος πίσω δισκόφρενων
12
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/45 R18
Μέγεθος τροχών
8J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4778
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1907
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2079
Ύψος
1420
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2793
Εμπρός πρόβολος
948
Πίσω πρόβολος
1037
Εμπρός ίχνος
1601
Πίσω ίχνος
1597
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
530
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1780
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
8
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
e-EAT
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
1745
Μέγιστο βάρος
2290
Μέγιστο βάρος οροφής
80
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
62
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
745
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-