Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Suzuki
Vitara (ET,TA)
2.0 i V6 24V (136 Hp)

Suzuki Vitara 2.0 i V6 24V (136 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

9.6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

136 ίπποι

Suzuki
Vitara (ET,TA)
2.0 i V6 24V (136 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

2.0 i V6 24V (136 Hp)

Κατανάλωση

9.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 i V6 24V (136 Hp)

Γενιά

Vitara (ET,TA)

Έναρξη παραγωγής

1995

Λήξη παραγωγής

1998

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

H20A

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

1998 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

78 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

69.7 χιλιοστά

Συμπίεση

9.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

5.9 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

8 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

136 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6500 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

172 Nm

Τελική ταχύτητα

160 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

12.5 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

9.6 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

70 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Εγκάρσιος φορέας

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Γόνατο ανάρτησης

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/65 R15

Μέγεθος τροχών

15

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4125

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1695

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2480

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1455

Πίσω ίχνος

1450

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

263

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

438

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

5

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1310

Μέγιστο βάρος

1875

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Nissan
Juke I
1.6 DIG-T (190 Hp) AUTOMATIC

Nissan Juke 1.6 DIG-T (190 Hp) AUTOMATIC

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

190 ίπποι

Nissan
Juke I
1.6 DIG-T (190 Hp) AUTOMATIC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.6 DIG-T (190 Hp) AUTOMATIC

Κατανάλωση

7.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

1.6 DIG-T (190 Hp) AUTOMATIC

Γενιά

Juke I

Έναρξη παραγωγής

2010

Λήξη παραγωγής

2014

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

MR16DDT

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1618 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.5 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / ACEA A5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

8.1 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

190 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

2000-5200 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

240 Nm

Τελική ταχύτητα

200 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

8.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

10.2 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

6 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

50 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4135

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1570

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2530

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

207

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

786

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1425

Μέγιστο βάρος

1860

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-