Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Skoda
Enyaq Coupe iV
60 62 kWh (180 Hp)

Skoda Enyaq iV 60 62 kWh (180 Hp)

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- 15.5-16.7 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Skoda
Enyaq Coupe iV
60 62 kWh (180 Hp)

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

60 62 kWh (180 Hp)

Κατανάλωση

15.5-16.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

60 62 kWh (180 Hp)

Γενιά

Enyaq Coupe iV

Έναρξη παραγωγής

2022

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

160 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

8.8 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

180 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

310 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

15.5-16.7 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

62

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

58

Ηλεκτρική αυτονομία

416

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/55 R19

Μέγεθος τροχών

8J x 19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4653

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2148

Ύψος

1621

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2765

Εμπρός πρόβολος

864

Πίσω πρόβολος

1024

Εμπρός ίχνος

1587

Πίσω ίχνος

1565

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

570

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1610

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

9.3

Βάρος χωρίς επιβάτες

1927

Μέγιστο βάρος

2510

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

1200

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

1200

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

750

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

186

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

15.2

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

18.1

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Kia
Niro I (facelift 2019)
1.6 GDI (141 Hp) Hybrid DCT

Kia Niro 1.6 GDI (141 Hp) Hybrid DCT

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

4.8 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

105 ίπποι

Kia
Niro I (facelift 2019)
1.6 GDI (141 Hp) Hybrid DCT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.6 GDI (141 Hp) Hybrid DCT

Κατανάλωση

4.4-5.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

100-119 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.6 GDI (141 Hp) Hybrid DCT

Γενιά

Niro I (facelift 2019)

Έναρξη παραγωγής

2019

Λήξη παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

Smartstream/G4LE

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

1580 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,DualCVVT

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

72 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

97 χιλιοστά

Συμπίεση

13

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.8 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / ACEA A5

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

6 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

105 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5700 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

147 Nm

Τελική ταχύτητα

162 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

11.5 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

44 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

170 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

3.6 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

4.05 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.56

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

100-119 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/45 R18 91W

Μέγεθος τροχών

7.5J x 18 ET50

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4355

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1545

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2700

Εμπρός πρόβολος

870

Πίσω πρόβολος

785

Εμπρός ίχνος

1555-1565

Πίσω ίχνος

1569-1579

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

382

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1434

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DCT

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1415-1510

Μέγιστο βάρος

1930

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

100

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

600

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

160

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-