Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Renault
Captur II
E-TECH 1.6 (158 Hp) Plug-in Hybrid Multimode

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
1.55 17.3-18.3 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
92 ίπποι
Renault
Captur II
E-TECH 1.6 (158 Hp) Plug-in Hybrid Multimode
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Plug-In Hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
E-TECH 1.6 (158 Hp) Plug-in Hybrid Multimode
Κατανάλωση
1.5-1.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
33-36 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
E-TECH 1.6 (158 Hp) Plug-in Hybrid Multimode
Γενιά
Captur II
Έναρξη παραγωγής
2020
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
H4M630
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά
1598 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
78 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
83.6 χιλιοστά
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
4.5 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-20 / Renault RN17 FE
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
-
Τύπος καυσίμου
Plug-In Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Τελική ταχύτητα
173 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
10.1 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
0
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
0
Μέση κατανάλωση (WLTP)
1.55
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
17.3-18.3 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
10.46
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
9.8
Ηλεκτρική αυτονομία
50
Εκπομπές CO2 (WLTP)
33-36 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
39 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Σπειροειδές ελατήριο, συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
296
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
26
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
290
Πάχος πίσω δισκόφρενων
13
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/55 R18
Μέγεθος τροχών
18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4227
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1797
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2003
Ύψος
1576
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2639
Εμπρός πρόβολος
876
Πίσω πρόβολος
712
Εμπρός ίχνος
1560
Πίσω ίχνος
1547
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
265
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1118
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Multimode
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
11.1
Βάρος χωρίς επιβάτες
1564
Μέγιστο βάρος
2060
Μέγιστο βάρος οροφής
80
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
75
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
650
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
142
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Mercedes-Benz
GLC Coupe (C253, facelift 2019)
GLC 200 (197 Hp) EQ Boost 4MATIC G-TRONIC

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
7.3 -
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
197 ίπποι
Mercedes-Benz
GLC Coupe (C253, facelift 2019)
GLC 200 (197 Hp) EQ Boost 4MATIC G-TRONIC
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
GLC 200 (197 Hp) EQ Boost 4MATIC G-TRONIC
Κατανάλωση
7.1-7.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
184-217 γρ/χλμ.
Κινητήρας
Κινητήρας
GLC 200 (197 Hp) EQ Boost 4MATIC G-TRONIC
Γενιά
GLC Coupe (C253, facelift 2019)
Έναρξη παραγωγής
2019
Λήξη παραγωγής
2023
Σύστημα μετάδοσης
MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
M264.920
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, κατά μήκος
Κυβικά εκατοστά
1991 cc
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Twin-scroll turbo, Ιντερκούλερ
Σύστημα βαλβίδων
DOHC
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Συμπίεση
-
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα
6 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 / MB 229.52
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού
13 λίτρα
Τύπος καυσίμου
Hybrid / Mild hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
197 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Στροφές ανά λεπτό
1650-4000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή
320 Nm
Τελική ταχύτητα
216 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Κατανάλωση
Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)
8.1 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)
6.2 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση (WLTP)
7.3 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
184-217 γρ/χλμ.
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
66 λίτρα
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
235/60 R18
Μέγεθος τροχών
8J x 18
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4731
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1600
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2873
Εμπρός πρόβολος
830
Πίσω πρόβολος
1028
Εμπρός ίχνος
1621
Πίσω ίχνος
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
500
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1400
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
9
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
G-TRONIC
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1745
Μέγιστο βάρος
2430
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
20.2
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
14.8
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
11.2
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-