Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Renault
Kangoo II Express (facelift 2013)
Z.E. 33 kWh (60 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
15.2 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
2
Ιπποδύναμη
-
Renault
Kangoo II Express (facelift 2013)
Z.E. 33 kWh (60 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
Z.E. 33 kWh (60 Hp)
Κατανάλωση
15.2 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
Z.E. 33 kWh (60 Hp)
Γενιά
Kangoo II Express (facelift 2013)
Έναρξη παραγωγής
2017
Λήξη παραγωγής
2021
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
130 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
20.6 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
60 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
225 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
15.2 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
33
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
31
Ηλεκτρική αυτονομία
270
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
280
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
24
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
274
Πάχος πίσω δισκόφρενων
11
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
195/65 R15
Μέγεθος τροχών
6J x 15
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
2
Πόρτες
3
Μήκος
4282
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2138
Ύψος
1844
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2697
Εμπρός πρόβολος
875
Πίσω πρόβολος
710
Εμπρός ίχνος
1521
Πίσω ίχνος
1533
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
3000
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
3500
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.7
Βάρος χωρίς επιβάτες
1505
Μέγιστο βάρος
2130
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
374
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
184
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Peugeot
Rifter Long
e-Rifter 50 kWh (136 Hp)

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
20.7-20.8 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
7
Ιπποδύναμη
-
Peugeot
Rifter Long
e-Rifter 50 kWh (136 Hp)
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
e-Rifter 50 kWh (136 Hp)
Κατανάλωση
20.7-20.8 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
7
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
e-Rifter 50 kWh (136 Hp)
Γενιά
Rifter Long
Έναρξη παραγωγής
2021
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
135 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
11.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
136 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
260 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
20.7-20.8 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
50
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
45
Ηλεκτρική αυτονομία
268-269
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
-
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
-
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/60 R17
Μέγεθος τροχών
7J x 17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
7
Πόρτες
5
Μήκος
4753
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1921
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2107
Ύψος
1879-1882
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2975
Εμπρός πρόβολος
892
Πίσω πρόβολος
886
Εμπρός ίχνος
1553
Πίσω ίχνος
1567
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
1050
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
3500
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.8
Βάρος χωρίς επιβάτες
1809
Μέγιστο βάρος
2455
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
50
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
216
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
17.5
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
25.7
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-