Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Audi
SQ8 e-tron Sportback
114 kWh (503 Hp) quattro

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
25.3-28.2 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
-
Audi
SQ8 e-tron Sportback
114 kWh (503 Hp) quattro
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Τετρακίνητο (4x4)
Κινητήρας
114 kWh (503 Hp) quattro
Κατανάλωση
25.3-28.2 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
114 kWh (503 Hp) quattro
Γενιά
SQ8 e-tron Sportback
Έναρξη παραγωγής
2022
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
210 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
4.5 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
169 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
133 ίπποι
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
133 ίπποι
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
25.3-28.2 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
114
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
106
Ηλεκτρική αυτονομία
427-471
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
400
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
350
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
285/45 R20
Μέγεθος τροχών
10J x 20
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4915
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2189
Ύψος
1617
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2928
Εμπρός πρόβολος
936
Πίσω πρόβολος
1051
Εμπρός ίχνος
1683
Πίσω ίχνος
1683
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
528
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1567
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
12.2
Βάρος χωρίς επιβάτες
2650
Μέγιστο βάρος
3290
Μέγιστο βάρος οροφής
75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
80
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
1800
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
1800
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
750
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
-
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
15
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
21
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-
Dacia
Spring (facelift 2022)
26.8 kWh (65 Hp) Electric

Τιμή
-
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
14.5 Kwh/100 χλμ.
Θέσεις
4
Ιπποδύναμη
-
Dacia
Spring (facelift 2022)
26.8 kWh (65 Hp) Electric
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
26.8 kWh (65 Hp) Electric
Κατανάλωση
14.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα
Θέσεις
4
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Κινητήρας
Κινητήρας
26.8 kWh (65 Hp) Electric
Γενιά
Spring (facelift 2022)
Έναρξη παραγωγής
2023
Λήξη παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
BEV (Ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα
-
Τύπος καυσίμου
Ηλεκτρικό
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς
-
Τελική ταχύτητα
125 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
13.7 δλ.
Επιτάχυνση 0-200
-
Επιτάχυνση 0-300
-
Επιτάχυνση 60-100
-
Επιτάχυνση 80-120
-
Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα
65 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα
113 Nm
Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)
14.5 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
26.8
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)
-
Ηλεκτρική αυτονομία
220
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
-
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
-
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων
238
Πάχος εμπρός δισκόφρενων
-
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Διάμετρος πίσω δισκόφρενων
170
Πάχος πίσω δισκόφρενων
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
-
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα
-
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
165/70 R14
Μέγεθος τροχών
14
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
4
Πόρτες
5
Μήκος
3734
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
1770
Ύψος
1513
Αεροδυναμικός συντελεστής
-
Μεταξόνιο
2423
Εμπρός πρόβολος
692
Πίσω πρόβολος
619
Εμπρός ίχνος
1385
Πίσω ίχνος
1365
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
290
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1100
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
9.5
Βάρος χωρίς επιβάτες
975
Μέγιστο βάρος
1300
Μέγιστο βάρος οροφής
-
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα
-
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα
-
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
151
Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)
-
Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)
-
Γωνία φυγής (ελάχιστη)
-
Γωνία φυγής (μέγιστη)
-
Γωνία ράμπας (ελάχιστη)
-
Γωνία ράμπας (μέγιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)
-
Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)
-
Ελάχιστο βάθος διέλευσης
-
Μέγιστο βάθος διέλευσης
-